امین دولتی، مدیرعامل پلتفرم حال در گفت‌وگو با «مارتک» اعلام می‌کند که یکی از ویژگی‌‌‌هایی که باعث شد آنها اینترک را به عنوان ابزار مارکتینگ اتومیشن انتخاب کنند، جذابیت بالای استفاده از خدمات اینترک و سیستم پشتیبانی قوی آن بوده است. آن‌طور که دولتی توضیح می‌دهد، در حال حاضر مارکتینگ اتومیشن اینترک روی وب‌سایت حال پیاده‌سازی شده و در نهایت پله به پله با فیدبک‌‌‌های مثبتی که دریافت خواهند کرد، این ابزار را روی اپلیکیشن حال نیز پیاده‌سازی خواهند کرد. دولتی در مورد انتخاب اینترک به مارتک گفت: «تجربه‌‌‌هایی که اینترک تاکنون در زمینه‌‌ پیاده‌سازی مارکتینگ اتومیشن داشته است تجربیات خوب و موفقیت‌‌‌آمیز و البته جذابی بوده و توانسته از زمانی که شروع به کار کرده اتفاق‌‌‌های خوبی را در این حوزه رقم بزند. ما تاکنون از وب‌‌‌انگیج (WebEngage)  روی پلتفرم خود استفاده می‌‌‌کردیم. حالا استفاده از اینترک را هم به صورت همزمان شروع کرده‌‌‌ایم.»

در همین زمینه محمدامین نوربخش، مدیر فروش اسمارتک، عرضه‌‌‌کننده‌‌ اینترک، در گفت‌وگو با «مارتک» ضمن تایید شروع به همکاری با حال اعلام می‌کند که پیاده‌سازی «اینترک» به عنوان مارکتینگ اتومیشن در این مجموعه آغاز شده است. نوربخش در مورد اینکه استفاده از سرویس اینترک چه کمکی به حال خواهد کرد، گفت: «مارکتینگ اتومیشن در صنایع مختلف می‌تواند ارزش‌‌‌های متفاوتی ایجاد کند. برای مثال در اپلیکیشن «حال» که باید ارتباط پیوسته‌‌‌ای با کاربران خود داشته باشد، این ارتباط به کمک اینترک می‌تواند قوی‌‌‌تر شود و اطلاع‌‌‌رسانی در مورد سلامت کاربران اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. همچنین اینترک به بازگشت کاربران به اپلیکیشن کمک می‌کند و می‌تواند کاربران را برای استفاده از امکانات این سرویس درگیر نگه‌‌‌ دارد و در واقع طول عمر کاربران استفاده‌‌‌کننده از حال را بالا ببرد.»

او ادامه می‌دهد: «از طرف دیگر یکی از ارزش‌‌‌هایی که استفاده از مارکتینگ اتومیشن اینترک در اختیار کسب‌وکارهایی مانند «حال» می‌‌‌گذارد این است که به این کسب و کارها کمک می‌کند که پیامشان را با محتوای درست و به صورت شخصی‌‌‌سازی‌شده، به دست فرد درست و همچنین در زمانی که آن فرد به آن احتیاج دارد، برسانند.»

نوربخش اعلام می‌کند که مارکتینگ اتومیشن اینترک توسط تیم «حال» در این پلتفرم پیاده‌سازی می‌شود، اما تیم موفقیت مشتریان اینترک نیز در کنار تیم فنی حال خواهند بود و به آنها قدم به قدم در این پیاده‌سازی به شکل موفقیت‌‌‌آمیز کمک خواهند کرد.