تبلیغات پیامکی یکتانت معرفی شد

 یکتانت‌‌‌ معتقد است که کسب‌و‌کارها از طریق این سرویس می‌توانند از یک پنل رایگان استفاده کنند و کمپین خود را بسازند. همچنین امکان ارسال پیامک‌‌‌های تبلیغاتی شخصی‌‌‌سازی‌‌‌شده به مخاطبان هدف هم برای آنها وجود دارد. با وجود رشد استفاده از روش‌های نوین تبلیغات، اما همچنان ارسال تبلیغات با پیامک یکی از راه‌‌‌های مورد علاقه کسب‌و‌کارها به شمار می‌رود. حالا با این سرویس جدید «تبلیغات پیامکی» یکتانت‌‌‌، صاحبان کسب‌و‌کار می‌توانند تبلیغات پیامکی را در لحظه و مستقیم به مخاطبان خود ارسال کنند.

برای استفاده از سرویس «تبلیغات پیامکی» این شرکت باید شش مرحله پشت سر گذاشته شود.

 ابتدا ثبت‌‌‌نام و در گام بعدی کمپین پیامکی را انتخاب کنید. در گام سوم گروه مخاطب را مشخص کنید و بعد هم زمان و روز ارسال را انتخاب کنید. نوشتن متن پیامک و در نهایت تعیین بودجه گام‌‌‌های بعدی است که باید برای فعال کردن این سرویس بردارید.

 بر اساس اعلام یکتانت، هزینه «تبلیغات پیامکی» بر اساس تعداد پیامک‌‌‌هایی حساب می‌شود که به دست مخاطب رسیده است. همچنین هزینه پیامک‌‌‌هایی که تحویل مخاطب داده نشده به حساب کسب‌و‌کار باز‌گردانده می‌شود. به کمک این سرویس یک گزارش کامل از کل کمپین نیز به کسب‌و‌کار داده می‌شود تا بتوانند عملکرد خود را سنجش کنند.

 از دیگر امکانات سرویس «تبلیغات پیامکی» این است که لینک کسب‌و‌کار هم به طور اتوماتیک کوتاه می‌شود تا تعداد کاراکترها کمتر از همیشه شود.

از طرف دیگر، با این سرویس جدید به‌‌‌روزترین و کامل‌‌‌ترین بانک‌های شماره در اختیار افراد قرار می‌گیرد تا این امکان را داشته باشند که پیامک را برای کسانی ارسال کنند که احتمالا مشتری آنهاست. برای مثال در تبلیغات کلاس کنکور، کسب و کار فعال در این بخش می‌تواند «گروه مخاطبان » پایه دوازدهم را انتخاب کند.