لپ‌تاپ سنگین وزن، اما پرفروش از HP

بازار دیجیتال- مدل DV۶-۶۰۵۰ نوت پرفروشی از سری DV۶ برند اچ پی است که انتخاب مناسبی برای گیمرها و... است. این لپ‌تاپ نیز از رده نوت‌بوک‌های ۶/۱۵ اینچی است که به علت مجهز بودن به نمایشگر بزرگ برای کار طولانی مدت، کارهای گرافیکی و بازی مناسب است. ظاهر برنزی رنگ و ساخته شده از آلومینیوم این نوت‌بوک از محاسن این لپ‌تاپ است. ضمن اینکه این لپ‌تاپ دارای نقوش زیبایی روی بدنه است.

این کالا، لپ‌تاپی نیست که از آن انتظار جا شدن در کیف کوله کوچک خود را داشته باشید، یا مرتب وقتی که با پای پیاده به سفر درون شهری می‌پردازید آن را در تاکسی و اتوبوس با خود حمل کنید. از این لپ‌تاپ فقط دو انتظار می‌توانید داشته باشید، کار و زیبایی... البته قیمت مناسبی را نیز دارد.

این لپ‌تاپ سه کیلوگرمی به درایو نوری یا همان DVD COMBO، پردازنده INTEL CORE I۵، رم چهار گیگابایتی از نوع DDR۳ و هارددیسکی با ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت مجهز است.

تجهیز به کارت گرافیکی Radeon HD ۶۷۷۰M DDR۵ا ATI ، بلوتوث داخلی، کارتخوان، وب‌کم، شبکه بی‌سیم Wireless، پورت HDMI و... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.

متاسفانه این نوت‌بوک فاقد مودم داخلی است. هرچند که می‌توانید با تهیه یک مودم اکسترنال این نقص را هم برطرف کنید. در مجموع این نوت‌بوک برای افرادی توصیه می‌شود که قصد کار کردن ساعت‌های زیاد با آن را دارند و همانند کامپیوترهای دسک‌تاپ در زمان استراحت خود نیز آن را خاموش نمی‌کنند یا حداکثر آن را بر روی حالت Stand by یا Hibernate قرار می‌دهند. با این نوت‌بوک می‌توانید یک دفتر خانگی بسیار عالی برای خود داشته باشید یا به کار کردن با نرم افزارهای مهندسی با آن بپردازید.

به طور کلی می‌توان تجهیز به بدنه فلزی، نمایشگر بزرگ و روشن، پردازنده، رم، هارد دیسک و کارت گرافیکی قدرتمند، ورودی‌ها و خروجی‌های متعدد، ماوس پد بسیار بزرگ و حساس و... را از قابلیت‌های این لپ‌تاپ عنوان کرد. ضمن اینکه عدم تجهیز به مودم داخلی از معایب آن است.