یک کول دیسک با طراحی متفاوت و امن

بازار دیجیتال- این روزها دیگر کول دیسک‌ها به یکی از اجزای اصلی قابل یافت در کیف افراد مختلف تبدیل شده است و به این دلیل بازار خوبی هم دارد. درست به همین دلیل هم تنوع در طراحی و تولید این محصولات افزایش پیدا کرده است تا جایی که شرکت‌های مختلف سعی دارند محصولاتی با طراحی‌های جدید و جالب را به بازار عرضه کنند.

به تازگی یک فلش درایو جدید و جالب به بازار معرفی شده است که طراحی شبیه به لوازم عتیقه و قدیمی دارد و به این دلیل مورد توجه قرار می‌گیرد. این دستگاه بیشتر شبیه به ابزارهای مخفی کردن اطلاعات در گذشته است و به این دلیل احتمالا برای بسیاری از کاربران جالب است.

‎این فلش درایو را یک فرد روسی به نام Tarator ساخته و طرح جالب و ابتکاری آن توسط نرم افزار AutoCad مدل شده است. دقیقا مشخص نیست از چه فلزی برای ساخت این محصول استفاده شده، اما ظاهرا جنسی برنجی دارد. ‏‏‎این کول دیسک با روکشی پوشیده شده که دارای یک قفل با رمز پنج رقمی است و به این دلیل چشم‌های کنجکاو را از فایل‌های حساس شما دور نگه می‌دارد. به این ترتیب تا زمانی که رمز درست وارد نشود کول دیسک از غلاف خودش خارج نمی‌شود. با این اوصاف در این محصول یک لایه امنیتی متفاوت برای نگه داری اطلاعات ایجاد شده است که می‌تواند آن را از محصولات مشابه بازار متمایز کند. با این همه، هنوز قیمت این محصول اعلام نشده است.