مینی لپ‌تاپ لنوو با صفحه گردان

بازار دیجیتال- این روزها که در بازار کامپیوتر میزان عرضه لپ‌تاپ‌هایی با قیمت کمتر از یک میلیون تومان به شدت کاهش یافته است، توجه بسیاری از متقاضیان خرید لپ‌تاپ به سمت مینی لپ‌تاپ‌ها به ویژه نمونه‌های ۱۰اینچی جلب شده است. این درحالی است که موجودی مینی لپ‌تاپ‌ها هم در بازار نسبت به قبل در حد قابل توجهی کاهش یافته است و قیمت‌ها نیز رشد داشته است. فعالان بازار میزان رشد قیمت در بازار مینی‌لپ‌تاپ‌ها را در حدود ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومان طی شش ماه گذشته اعلام کرده‌اند. به گفته فعالان بازار، برندهای

MSI،ASUS و LENOVO در حال حاضر بیش از سایر برندها در زمینه عرضه مینی لپ‌تاپ‌ها فعال هستند.

به هر حال شرکت‌های عرضه‌کننده برای جلب رضایت مشتریان خود چند نمونه را ولو با قیمت بالاتر از معمول به بازار عرضه می‌کنند. به عنوان مثال Lenovo مدل Ideapad S۱۰ -۳t را با قیمت کمتر از ۷۰۰ هزار تومان به بازار عرضه کرده است که به صفحه گردان مجهز است.کاربران این مینی‌لپ‌تاپ ۲۵/۱ کیلوگرمی می‌توانند صفحه نمایش لپ‌تاپ را به طور کامل روی کیبورد خوابانده و از آن مانند یک تبلت استفاده کنند.

این موضوع باعث جذابیت بیشتر این مینی لپ‌تاپ در مقایسه با سایر نمونه‌های مینی لپ‌تاپ شده است.این مینی لپ‌تاپ ۱/۱۰ اینچی همچنین دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازنده Intel Atom N۵۵۰@۱.۵GHz, ۱MB Cache، رم دو گیگابایتی از نوع DDRIII و هارددیسکی با ظرفیت حافظه ۲۵۰ گیگابایت است. صفحه نمایش این مینی لپ‌تاپ هم ۱/۱۰ اینچ از نوع LCD Touch Screen

و با وضوح تصویر ۱۰۲۴×۶۰۰ نقطه در اینچ است.

تجهیز به کارت گرافیکی Intel GMA ۳۱۵۰، وب کم، بلوتوث، دو پورت USB ۲.۰، خروجی VGA ،RJ۴۵ ، کارتخوان، ورودی میکروفون، خروجی هدفون و... از سایر ویژگی‌های این مینی لپ‌تاپ است.

مینی لپ‌تاپ ۲۵/۱ کیلوگرمی LENOVO همچنین به باتری ۴Cell ۲۹Wh با قابلیت کارکرد ۵ ساعت مجهز است. این مینی لپ‌تاپ با ضمانت شرکت سازگار به بازار عرضه شده است.