مرورگر اینترنتی یاهو معرفی شد

بازار دیجیتال- بالاخره یاهو که در سال‌های اخیر سهم قابل توجهی از بازار موتورهای جست‌وجوی اینترنتی را در برابر رقبایی مانند گوگل از دست داده است، وارد عرصه جدید از این رقابت شده است. این شرکت به تازگی مرورگر اینترنتی خودش را با نام Axis به بازار معرفی کرده است. از ویژگی‌های جالب این مرورگر امکان جست‌وجوی تصویری آن است. به این ترتیب وقتی کاربر موضوع خاصی را جست‌وجو می‌کند، پیش ‌نمایشی از سایت‌های حاوی موضوع مورد نظر کاربر به صورت عکس‌های کوچک و بند انگشتی نمایش داده‌ می‌شوند و دیگر دنیایی از لینک‌ها و نوشته‌ها پیش روی کاربر ظاهر نمی‌شوند.

وقتی نام سایتی را در Axis وارد می‌کنید، می‌توانید قبل از وارد شدن به آن سایت، تصاویری از صفحات داخلی آن را مشاهده کرده و دقیقا به همان صفحه مورد نظرتان بروید. ویژگی Tab Browsing این مرورگر مانند مرورگرهای دیگر نیست و در آن برای مشاهده چند صفحه باید از آیکون «نمایش صفحات» در پایین صفحه استفاده کنید تا همه صفحات را به صورت تصویری نمایش دهد. شما همچنین می‌توانید سایت‌ها و بوک‌مارک‌هایتان را با استفاده از اکانت یاهو خود سینک کنید تا آنها را بعدا استفاده کنید.

ظاهر گرافیکی Axis جالب و مدرن است و امکان مشاهده همه صفحات بوک ‌مارک شده به صورت یکجا راهم به کاربرانش می‌دهد. کاربران iPhone و iPad می‌توانند نسخه مخصوص iOS آن را که حجم بسیار کمی دارد روی دستگاه خودشان نصب کنند. بسیاری از کارشناسان معتقدند که این مرورگر می‌تواند به یکی از محبوب‌ترین مرورگرهای iOS تبدیل شود و حتی یاهو را کمی از وضعیت نه‌چندان مناسب فعلی‌اش خارج کند.