افزایش تقاضا برای خریدوفروش سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول، موجب افزایش قیمت این نوع سیم‌کارت‌ها در بازار شده است.

طی روز‌های اخیر قیمت سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول 50‌هزار ریال افزایش داشته است. شروع ثبت‌نام و اعلام جزئیات سیم‌کارت‌های 0910، عدم استقبال کاربران از سیم‌کارت‌های 150‌هزار تومانی، بازار سیم‌کارت‌های 0919 را رونق بخشیده است. سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول که چندی پیش به بهای 250‌هزار ریال به فروش می‌رسید، با این افزایش قیمت به 300‌هزار ریال رسیده است.
در همین حال بازار سیم‌کارت‌های همراه اول (۰۹۱۲) نسبت به گذشته تغییر چندانی نداشته است، به طوری که میانگین قیمت سیم‌کارت کارکرده کد «۱» در بازار‌های تهران به بهای پنج میلیون و ۴۰۰‌هزار ریال فروخته می‌شود.
سیم‌کارت صفر و کارکرده کد «2» نیز به ترتیب به بهای پنج میلیون و 350‌هزار ریال و سه میلیون و 850‌هزار ریال فروخته می‌شود.
سیم‌کارت صفر و کارکرده کد «۳» چهار میلیون و ۴۰۰‌هزار ریال و سه میلیون و ۴۰۰‌هزار ریال به فروش می‌رسد.
سیم‌کارت‌های صفر کدهای «4»، «5»، «6»، «7» و «8» به ترتیب به بهای سه میلیون و 750‌هزار ریال، سه میلیون و 850‌هزار ریال، سه میلیون و 700‌هزار ریال، سه میلیون و 400‌هزار ریال و سه میلیون و 200‌هزار ریال در بازار پنج منطقه تهران فروخته می‌شود.
در همین حال سیم‌کارت‌های کارکرده کدهای فوق با قیمت دو میلیون و ۸۰۰‌هزار ریال، دو میلیون و ۸۵۰‌هزار ریال، دو میلیون و ۶۰۰‌هزار ریال، دو میلیون و ۳۰۰‌هزار ریال و دو میلیون و ۲۰۰‌هزار ریال در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.
سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری ایرانسل به ترتیب به قیمت یک میلیون و 500‌هزار ریال و 100‌هزار ریال به فروش می‌رسد. سیم‌کارت صفر تالیا نیز تا سقف 550‌هزار ریال در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.