لپ تاپ سبک وزن و پرفروش توشیبا

بازار دیجیتال- خریداران لپ‌تاپ جزو هر گروهی که باشند و این کالا را به هر قصدی که تهیه کنند، هنگام خرید فاکتورهایی را مد نظر قرار می‌دهند که تاثیر زیادی در قیمت لپ‌تاپ دارد.

مبلغ، وزن، قابلیت، طرح، ‌برند و ... از فاکتورهایی هستند که خریداران لپ‌تاپ بسته به تمایل و نیازشان هنگام خرید آنها را مدنظر قرار می‌دهند.

در میان فاکتورهای مذکور، پس از قابلیت‌های لپ‌تاپ، وزن عاملی مهم نزد خریداران این کالا به حساب می‌آید.

به همین دلیل شرکت‌های تولیدکننده در کنار افزایش قابلیت‌های تولیدات خود به وزن آن نیز توجه کرده و عرضه لپ‌تاپ‌های سبک وزن را جزو برنامه‌های مهم خود قرار داد‌ه‌اند.

طبق اعلام فعالان بازار، اکثر افرادی که در پی خرید لپ‌تاپ برای رفع نیاز روزمره خود به کامپیوتر هستند، در پی خرید لپ‌تاپ‌های سبک وزن هستند.

فروشندگان مدل Sat u۴۰۵ -۲۸۱۷ از لپ‌تاپ‌های توشیبا، مدل xps۱۳۳۰ از خانواده Dell و مدل TZ ۱۳۰ / B از لپ‌تاپ‌های سونی را به عنوان لپ‌تاپ‌های سبک وزن و پرفروش بازار معرفی کردند که به ترتیب وزنی حدود ۹/۱، ۸/۱ و ۲/۱کیلوگرم دارند.

رایانه همراه نمایندگی فروش لپ‌تاپ‌های Dell، Toshiba، Sony وHP نیز مدل sat u۴۰۵ -۲۸۱۷ را به عنوان لپ‌تاپ سبک وزن Toshiba معرفی کرد که به پردازنده core۲Duo ۱/ ۷۳، رم ۲۰۴۸مگابایتی و هارددیسک ۱۶۰گیگابایتی مجهز است.

تجهیز به درایو DVD-RW و صفحه نمایش ۳/۱۳اینچی از نوعA+B اWXG از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ ۹/۱کیلوگرمی است.

این لپ‌تاپ با قیمت یک‌میلیون و ۵۰هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.