شرکت موتورولا که هم‌اکنون خود را آماده می‌کند تا در سال آتی به دو شرکت مجزا تقسیم شود، مدیر جدیدی را برای واحد تولید تلفن‌همراه خود انتخاب کرد.

به گزارش تالیانیوز، موتورولا روز گذشته «سانجی جیها» (Sanjay Jha) را به عنوان دستیار «گرگ براون»(Greg Brown) مدیرعامل کنونی مرکز تولید تلفن‌همراه خود برگزید.

«سانجی جیها» طی ۱۴ سال گذشته به عنوان یکی از مدیران ارشد شرکت Qualcomm فعالیت کرده و در سال ۲۰۰۶ به عنوان یکی از بهترین مدیران این شرکت انتخاب شد.

وی طی بیانه‌ای گفت: «موتورولا از جمله شرکت‌هایی است که با سرعت فزاینده در عرصه تولید تلفن‌همراه حرکت می‌کند و من بسیار خوشحال هستم که از این پس به عنوان دستیار مدیرعامل مرکز تولید گوشی در این شرکت فعالیت می‌کنم.»وی همچنین خاطرنشان ساخت: «من از این پس سعی می‌کنم از تمام فرصت‌های پیش‌روی موتورولا استفاده کنم تا موفقیت این شرکت بزرگ در آینده تضمین شود.»«سانجی جیها» در این پست جدید با مشکلات فراوانی مواجه خواهد بود. در حالی که موتورولا طی سه ماه دوم از سال‌جاری میلادی سود کمی را از بازار جهانی گوشی کسب کرد، واحد تولید تلفن‌همراه در این شرکت از سال ۲۰۰۷ تاکنون بیش از ۹/۱میلیارد دلار ضرر کرده است.

این شرکت در زمینه تولید تلفن‌همراه موفقیت‌هایی را هم پیش‌رو داشته و تاکنون موفق شده است بیش از ۱۱۰میلیون نسخه از سری گوشی‌های Razr را به فروش برساند.

شرکت موتورولا طی سه ماه دوم از سال‌جاری میلادی موفق شد عنوان سومین تولیدکننده بزرگ تلفن‌همراه در جهان را به خود اختصاص دهد.