به دلیل ارزان بودن سیم‌کارت‌های اعتباری تقاضا برای خریدوفروش این نوع سیم‌کارت‌ها روز به روز افزایش می‌یابد.

پایین بودن قیمت سیم‌کارت‌های اعتباری نسبت به سیم‌کارت‌های دائمی برخی اپراتورها باعث شده تا اکثر مشتریان تمایل چشمگیری نسبت به خرید این نوع سیم‌کارت‌ها داشته باشند.
هم‌اکنون سیم‌کارت‌ها اعتباری ایرانسل با قیمت 100‌هزار ریال، سیم‌کارت اعتباری همراه اول 350‌هزار ریال و سیم‌کارت اعتباری تالیا 500‌هزار ریال به فروش می‌رسد.
به علت افزایش تقاضا برای خرید سیم‌کارت‌های اعتباری، خریدوفروش سیم‌کارت‌های دائمی ۰۹۱۲ به طور چشمگیری کاهش یافته و بازار این نوع سیم‌کارت‌ها را بی‌رونق کرده است.
میانگین قیمت سیم‌کارت‌های دائمی همراه اول در پنج منطقه تهران به شرح زیر است: سیم‌کارت کارکرده کد یک تا سقف پنج میلیون و 800‌هزار ریال در بازار پنج منطقه شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز تهران به فروش می‌رسد.
سیم‌کارت صفر کدهای دو و سه به بهای پنج‌میلیون و ۸۰۰‌هزار ریال و پنج‌میلیون و ۲۰۰‌هزار ریال به فروش می‌رسد.
در همین حال سیم‌کارت کارکرده کدهای دو و سه به ترتیب به بهای چهار‌میلیون ریال و سه‌میلیون و 400‌هزار ریال فروخته می‌شود.
همچنین سیم‌کارت‌های صفر کدهای چهار، پنج، شش و هفت به ترتیب با قیمت سه‌میلیون و ۷۵۰‌هزار ریال، سه‌میلیون و ۷۰۰هزار ریال، سه‌میلیون و ۴۵۰‌هزار ریال و سه‌میلیون و ۳۰۰‌هزار ریال معامله می‌شوند.
سیم‌کارت کارکرده کدهای فوق نیز با بهای دو‌میلیون و 800هزار ریال، دو‌میلیون و 800هزار ریال، دو‌میلیون و 600‌هزار ریال و دو‌میلیون و 500‌هزار ریال در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.