لپ‌تاپ‌های باریک اپل

بازار دیجیتال - مدل‌‌های MB۰۰۴LL/A و MB۰۰۳LL/A به‌عنوان باریک‌ترین لپ‌تاپ‌‌های سری Macbook Air برند apple در بازار داخلی معرفی شدند.طبق اعلام بکایی، مدیرفروش شرکت اپل ایرانی، دستگاه‌های مذکور برای انجام امور تجاری مناسب بوده و وزنی معادل یک کیلو و ۳۶۰ گرم دارند.

به‌گفته وی Macbook Air‌های این برند شامل دو مدل MB۰۰۴LL/A و MB۰۰۳LL/A است که مدل اولی به پردازنده ۸/۱ گیگا هرتز و مدل دومی به پردازنده ۶/۱ گیگا هرتز مجهز است.براساس اعلام مدیرفروش شرکت اپل ایران، MB۰۰۳LL/A به رم دو گیگا بایتی، هارد دیسکی با ظرفیت ۸۰گیگابایت، کارت گرافیکی intel GMA X ۳/۰۰ با حافظه ۱۴۴ مگا بایت مجهز است.صفحه نمایش این لپ‌تاپ نیز ۳/۱۳ اینچ است.این لپ‌تاپ با قیمت یک میلیون و ۸۵۰هزار تومان و ضمانت اپل ایران به فروش می‌رسد.

مدل MB۰۰۴LL/A نیز mac book Air دیگری از خانواده apple است که به پردازنده ۱/۸GHZ core ۲ Duo، رم دو گیگا بایتی و

هارد دیسکی با ظرفیت ۶۴گیگا بایت مجهز است.صفحه نمایش این لپ‌تاپ نیز مانند MB۰۰۳LL/A سایزی معادل ۳/۱۳ اینچ داشته و کارت گرافیک آن intel GMA X۳/۰۰ با ظرفیت ۱۴۴ مگا بایت است.

این لپ‌تاپ ۳۶/۱ کیلوگرمی نیز با قیمت دو میلیون‌و‌۷۰۰هزار تومان و ضمانت اپل ایران به‌فروش می‌رسد.این نمایندگی مدل MB۱۶۶LL/A نیز به عنوان mac Book pro گران قیمت apple معرفی کرد که به پردازنده

GHZ or ۲/۶ intel core ۲ Duoا ۵/۲، رم دو گیگا بایتی، هارد دیسکی با ظرفیت ۲۵۰ گیگا بایت و کارت گرافیکی Nvidia Geforce ۸۶۰۰GT با ظرفیت ۵۱۲ مگا بایت مجهز است.

صفحه نمایش این کالا نیز ۳/۱۳ اینچ است.Mac Book pro گران‌قیمت‌ترین این برند با قیمت دو میلیون و ۹۵۰هزار تومان به فروش می‌رسد.