دوربین جدید نیکون برای کاربران مبتدی

بازار دیجیتال- شرکت نیکون که یکی از تولیدکنندگان فعال بازار دوربین‌ و لوازم عکاسی دیجیتال حرفه‌ای است، به تازگی جدیدترین محصول خود را به بازار معرفی و عرضه کرده است.

محصول جدید نیکون یک دوربین عکاسی دیجیتال با مدل D۵۰۰۰ است که به عقیده کارشناسان در واقع پلی میان کاربران مبتدی و حرفه‌ای به وجود آورده است.

این دوربین طراحی ساده و بسیار شبیه به دوربین مدل D۶۰ این شرکت دارد و کاربری راحتی را در اختیار کاربرانش قرار می‌هد. D۵۰۰۰ تصاویر را با وضوح ۳/۱۲ مگاپیکسل ثبت و ذخیره می‌کند. لنز این دوربین از نوع نیکور و محصول خود این شرکت است و فاصله کانونی آن بین ۱۸ تا ۵۵ میلی‌متر متغیر است.

این دوربین مجهز به تکنولوژی D-Lighting است که امکان روشن‌تر کردن تصویر مورد نظر در هنگام عکاسی را به کاربرانش می‌دهد. این محصول جدید همچنین دارای امکان اتوفوکوس بوده و امکان عکاسی در ۱۹ حالت مختلف را دارد. نمایشگر این دوربین از نوع LCD با اندازه ۷/۲ اینچ است که تصاویر را با وضوح ۲۳۰۰۰۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد.

D۵۰۰۰ قابلیت فیلمبرداری با وضوح تصویر HD و سرعت ۲۴ فریم در هر ثانیه را هم در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

این دوربین که در دسته دوربین‌های ارزان قیمت بازار قرار دارد، می‌تواند انتخاب مناسبی برای علاقه‌مندان به عکاسی و البته عکاسان مبتدی باشد.

طبق اعلام شرکت نیکون، این دوربین جدید به تازگی و با قیمت ۹۵/۷۲۹‌دلار به بازار عرضه شده است و به فروش عمومی می‌رسد.