دنیای‌اقتصاد- مدل LifeBook LH-۵۳۱-D از لپ‌تاپ‌های سبک وزن و با قابلیت فوجیتسو در بازار داخلی است. این لپ‌تاپ دارای ویژگی‌هایی چون تجهیز به پردازندهIntel ۲.۵GHz Core i۵ ۳.۱ GHz، رم چهار گیگابایتی از نوع DDRIII و هارددیسکی با ظرفیت حافظه ۶۴۰ گیگابایت است.

صفحه نمایش مات ۱/۱۴ اینچی این دستگاه که توسط کمپانی سامسونگ ساخته شده است، از رزولوشن ۱۳۶۶×۷۶۸ استفاده می‌کند.

در بین لپ‌تاپ‌های خانواده Lifebook، سری L جزو سری‌های سبک‌تر و قابل حمل‌ونقل‌تر محسوب می‌شوند. وزن لپ‌تاپ‌ LH۵۳۱ نزدیک به ۱/۲ کیلوگرم است و با اینکه وزن کمی محسوب نمی‌شود، ولی برای یک لپ‌تاپ ۱/۱۴ اینچی وزن نسبتا مناسبی است. تجهیز به کارت گرافیکی Nvidia GeForce ۴۱۰M ۱۰۲۴ MB UpTo ۲۵۶۰ MB، درایو نوری DVD Super Multi، بلوتوث داخلی، وب کم، کارتخوان، شبکهLAN: ۱۰/۱۰۰/۱۰۰۰ و... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.

یکی از نقاط قوت اصلی LH۵۳۱ باتری آن است. باتری ۶ سلولی ۴۴۰۰ میلی آمپری این دستگاه می‌تواند در مصارف روزانه و مرورگری اینترنت از طریق Wi-Fi نزدیک به ۶ ساعت شارژدهی کند. از لحاظ پورت‌ها و اتصالات هم باید بگوییم که این لپ‌تاپ به چهار پورت USB ۲.۰، پورت HDMI، پورت خروجی VGA و... مجهز است.

در کل باید گفت، کیفیت ساخت LH۵۳۱ در حد مطلوبی است. بدنه، لولا و استراحتگاه مچ دست از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند.

صفحه نمایش نیز بسیار روشن است و به لطف روکش ضد آفتابی که دارد، کار کردن با آن فضاهای پرنور بسیار راحت است. باتری لپ‌تاپ نیز از شارژدهی بسیار بالایی برخوردار است.

این لپ‌تاپ با قیمتی در حدود یک میلیون و ۷۶۰ تا یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در رنگ‌های مشکی و قرمز به بازار داخلی عرضه

شده است.