ثبات قیمت در بازار تلویزیون - ۵ شهریور ۸۸

عکس: نگار متین‌نیا

بازار دیجیتال- قیمت انواع تلویزیون طی هفته گذشته در بازار ثابت بوده و نسبت به قبل تغییر چندانی نکرده است. طبق اعلام فعالان بازار، این ثبات قیمت در شرایطی بر بازار حکم‌فرما شده است که تقاضا برای این کار در حد قابل توجهی کاهش یافته است.

به گفته علی موحد، یکی از عرضه‌کنندگان انواع تلویزیون در خیابان جمهوری، طی روزهای اخیر با فرا رسیدن ماه رمضان بازار خرید و فروش تلویزیون در حد قابل توجهی با کاهش تقاضا مواجه شده است و پیش‌بینی می‌شود این روال تا پایان این ماه ادامه یابد.

این فروشنده نیز از ثبات قیمت‌ها در بازار این کالا خبر می‌دهد و می‌گوید، اگر چه برخی از فروشندگان تلویزیون‌های بدون گارانتی را با قیمت پایین‌تر از عرف بازار به فروش می‌رسانند، ولی این تلویزیون‌ها نیز در بازار فروش چندانی ندارند.

محمد بهروز یکی دیگر از فعالان بازار نیز در این رابطه می‌گوید: در شرایطی که طی ماه‌های گذشته قیمت‌ها به شدت در بازار کاهش یافته است، کاهش مجدد قیمت‌ها به هر دلیلی امکان‌پذیر نیست.

این در حالی است که رییس اتحادیه لوازم صوتی و تصویری معتقد است قیمت‌ها با توجه به کاهش شدیدی که طی ماه‌های گذشته با آن مواجه شدند به حد مطلوب رسیده‌اند و همین کاهش قیمت‌ها باعث می‌شود قاچاق کم شود.