دوربین فیلمبرداری پرفروش سونی

بازار دیجیتال- شرکت سونی از عرضه دوربین جدیدی به بازار داخلی خبر داد. دوربین فیلمبرداری Sony DCR-SR۴۷، زیبا و سبک است و به راحتی در کیف دستی شما جای می‌گیرد.

هارد درایو داخلی آن به شما اجازه می‌دهد تا با توجه به تنظیمات کیفیتی که برای تصویر برداری خود انتخاب می‌کنید، از ۷ تا ۲۰ ساعت، فیلم بگیرید. با توجه به مدل DCR-SR۴۵، می‌بینیم که شرکت سونی، بدنه دوربین‌های خود را ارتقا داده و از همه مهم‌تر اینکه با قرار دادن دکمه Quick On، دوربین خیلی سریع و به راحتی، به حالت استندبای رفته یا از آن بیرون می‌آید.

تجهیز به حسگر Advanced HAD CCD در اندازه ۸/۱ اینچ، صفحه نمایش TFT به اندازه ۲.۷ اینچ و تعداد ۱۲۳۰۰۰ پیکسل، حافظه،‌ هارددیسکی (۶۰ گیگابایت) و کارت حافظه Pro Duo، زوم اپتیکال ۶۰ برابر و زوم دیجیتال ۲۰۰۰ برابر، قابلیت ذخیره‌سازی فیلم با کیفیت (DV (۷۲۰×۴۸۰ در قالب MPEG۲، تصویر ثابت در قالب JPEG و ویدئویی آنالوگ در قالب NTSC تجهیز به لنز Carl Zeiss Vairo-Tessar با زوم اپتیکال ۶۰ برابر، لرزش‌گیر تصویر Steady Shot، قابلیت ضبط صدای دالبی و ... از سایر ویژگی‌های این دستگاه است. این دوربین با قیمت ۴۰۶ هزار تومان و ضمانت دیجی کالا به فروش می‌رسد.