بازار دیجیتال- احتمالا برای شما هم پیش آمده است که کالایی را خریداری کرده باشید که از ویژگی‌های تکنولوژیکی مختلفی بهره‌مند باشد، ولی شما اطلاع چندانی در مورد این ویژگی‌ها و نحوه کارکرد آنها نداشته باشید. طی سال‌های اخیر با عرضه کالاهای جدید که به تکنولوژی‌های جدید مجهزند، برخی از خریداران تلویزیون با این مشکل مواجه شده اند که حتی اطلاعی از قابلیت‌های کالایی که خریداری کرده‌اند نداشته و تنها به صرف جدید بودن آن، کالا را خریداری می‌کنند.

در این متن ما به معرفی برخی از تکنولوژی‌های به کار رفته در تلویزیون‌های جدید می‌پردازیم.

EMP

با استفاده از این قابلیت، امکان نمایش تصاویر و فیلم و پخش موزیک از روی کارت حافظه بدون نیاز به دستگاه دیگری وجود دارد.

Hz fine Motion Advanced ۱۲۰/۱۰۰

این تکنولوژی قابلیت پخش ۱۲۰ فریم در ثانیه را دارد (بیش از دوبرابر تلویزیون‌های معمولی که قابلیت پخش ۵۰ فریم در ثانیه را دارند). تلویزیون‌هایی که دارای این تکنولوژی هستند، تصاویر سریع ورزشی و متن‌های نمایش داده شده را صاف و واضح‌تر نمایش می‌دهند.

RGB Plus

ویژگی RGB Plus بااضافه کردن رنگ قرمز سیر به سه رنگ اصلی (آبی-سبز و قرمز) امکان ایجاد رنگ قرمز خالص را فراهم می‌نماید. ایجاد تنوع به طول موج رنگ قرمز باعث می‌شود تا رنگ‌های قرمز دیگر از قبیل قرمز شرابی یا رنگ‌های خنثی از قبیل رنگ پوست، صاف و طبیعی نمایش داده شوند.

M star

به منظور ارتقای هرچه بیشتر کیفیت تصویر و نمایش رنگ‌های زنده‌تر در تولید X.VISION از تراشه پیشرفته M star ACE-۲ استفاده شده ‌است.