وحید صدوقی، مدیرعامل شرکت همراه اول در نشست خبری در نمایشگاه تلکام، با اشاره به سرویس‌های جدید همراه اول در نمایشگاه اظهار کرد: در این نمایشگاه سرویس‌های جدیدی ارائه می‌شود که یکی از آنها سرویس منطقه ویژه است که بر اساس آن کلیه مشترکان اعتباری همراه اول که در نمایشگاه حضور می‌یابند، اگر با سیم‌کارت‌های اعتباری یا دائمی همراه اول تماس بگیرند،۱۰ درصد تخفیف را دارند، همچنین سرویس آوای انتظار نیز در نمایشگاه فعال و ارائه می‌شود. عرضه سیم‌کارت با قابلیت پنج شماره‌ همراه اول

صدوقی گفت: از حدود سه ماه آینده امکانی فراهم می‌شود که سیم‌کارت‌های دائمی همراه اول که به خارج از کشور برده می‌شوند، خود به خود رومینگ کم هزینه برایشان فعال شده و ودیعه‌ آنها به شارژ تبدیل می‌شود. همچنین در این نمایشگاه، سیم‌کارتی عرضه شده است که قابلیت داشتن پنج شماره‌ همراه اول را داراست. مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران از راه‌اندازی سرویس تماس‌های ناموفق خبر داد و گفت: این سرویس در نمایشگاه ارائه شده و بعد از نمایشگاه هم آن را ارائه خواهیم داد. سرویس انتقال شارژ در نمایشگاه ارائه و سرویس VPN نیز در نمایشگاه معرفی می‌شود.

آغاز عرضه سیم‌کارت‌های قاصدک و امین

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران با اشاره به سیم‌کارت‌های قاصدک و امین یادآور شد، این سیم‌کارت‌ها در نمایشگاه‌ ارائه شده و واگذاری آن بعد از نمایشگاه آغاز خواهد شد. وی افزود: درباره واگذاری این سیم‌کارت‌ها، مجوزهای لازم اخذ و هماهنگی‌های مورد نیاز را با رگولاتوری انجام دادیم و از این پس، این سیم‌کارت‌ها را عرضه خواهیم کرد.

عرضه سیم‌کارت با گوشی ۳۵ هزار تومانی

او با بیان اینکه بیش از یک سال برروی انواع گوشی‌ها فعالیت کرده و آزمایش‌های لازم را انجام دادیم، گفت: بسیاری از گوشی‌ها به صورت قاچاق وارد کشور می‌شوند و استاندارد لازم را ندارند. در این زمینه، هماهنگی‌های لازم را انجام دادیم و بعد از انجام بررسی‌های لازم، سیم‌کارت به همراه گوشی به مبلغ ۳۵ هزار تومان در نمایشگاه عرضه می‌شود که این گوشی کیفیت لازم را دارد.

وی افزود: قطعا از این پس گوشی‌هایی با کیفیت بهتر نیز ارائه خواهیم داد و همچنین مشترکان می‌توانند گوشی‌های با استانداردهای لازم و قیمت‌های مناسب را از ما خریداری کرده و مبلغ آن را از ابتدا به صورت قسطی پرداخت کنند.

ارائه سرویس‌های مسیریابی

صدوقی از ارائه سرویس‌های مسیریابی یا تعیین موقعیت خبر داد و با بیان این که ارائه سرویس موبایل نیوز یا رسانه همراه نیز از دیگر سرویس‌هایی است که در نمایشگاه ارائه می‌شود، گفت: مودم اینترنت همراه اول را نیز در این نمایشگاه ارائه می‌دهیم.

ورود به فرابورس تا دو ماه آینده

صدوقی در بخشی از سخنان خود از ورود همراه اول تا حداکثر دو ماه آینده به فرابورس خبر داد و گفت: این سهام به صورت خرد بوده و توسط مردم خریداری می‌شود. همچنین در این نشست محمدمهدی عطوفی - معاون همراه اول - از ارائه و نمایش سرویس رمز یک بار مصرف خبر داد و گفت: این موضوع توسط دانشگاه شریف انجام شده و امنیت را در زمینه انتقال انجام می‌دهد که مشترک با استفاده از این سرویس بعد از هر خرید از طریق تلفن همراه، رمز جدیدی دریافت می‌کند که این موضوع به افزایش امنیت منجر خواهد شد.