خوابی که دیدی تعبیر شد. نگران نباش. وضعیت بهتری در انتظار توست. صبر داشته باش چرا که به آرزوهایت خواهی رسید. خوشی و سعادت در یک قدمی تو بوده و به زودی شانس در خانه‌ات را خواهد زد. بی‌گدار به آب نزن. تو آدمی بسیار ساده‌دل و زود‌باوری هستی و زود فریب دیگران را می‌خوری سعی کن از ریاکاری دوری کنی. با مشورت و همفکری، گره از کار خود بگشا که کار دنیا با زور درست‌شدنی نیست.

اگر شما از طرفداران پروپاقرص طالع‌بینی و تفأل به دیوان شعرا هستید بد نیست که بدانید به تازگی و با گسترش استفاده از سرویس پیام کوتاه در میان مشترکان تلفن‌همراه زمینه‌های بسیاری برای به کارگیری سرویس‌هایی از این دست فراهم شده‌است به طوری که بسیاری از شرکت‌ها و سایت‌ها به تبلیغ این خدمات گوناگون می‌پردازند.

در واقع مشترکان تلفن‌همراه می‌توانند تنها با نیت کردن و ارسال یک SMS‌، جواب خود را از طریق گوشی تلفن‌همراه دریافت کنند.لطیفه، چیستان، بهترین ‌و بدترین‌ها، فال حافظ و معرفی چند تیم اول لیگ فوتبال نیز از جمله سرویس‌های جدید و بعضا عجیب ارائه شده از طریق پیام کوتاه ‌توسط برخی‌ از سایت‌ها و شرکت‌ها است.

با این ‌وجود سرویس‌های مفید و کاربردی نیز از طریق این سایت‌ها به کاربرانشان ارائه می‌شود که می‌توان به اعلام وضعیت آب و هوا، فرهنگ لغت، حدیث، سخن روز، پند آموز، ساعت کشورها، مکان‌های دیدنی هر شهر، پیام سلامتی، محاسبه مسافت بین شهرها، فیلم‌های روی پرده سینما و جدیدترین نرم‌افزارها اشاره کرد. آمارها و شواهد موجود نشان می‌دهد که گرایش مشترکان تلفن‌همراه به خصوص در میان قشر جوان و نوجوان به‌استفاده از این قبیل سایت‌ها و سرویس‌های جدید مبتنی بر SMS رو به افزایش است. مطابق با آخرین آمار شرکت ارتباطات سیار که در زمان حاضر بزرگ‌ترین اپراتور تلفن‌همراه کشور با حدود ۱۶میلیون مشترک است، در هر روز به طور متوسط ۵۰‌میلیون پیام کوتاه در این شبکه ارسال می‌شود. این حجم تبادل پیام کوتاه، سود مالی بسیاری نصیب‌ اپراتورهای‌ تلفن‌همراه می‌کند به طوری که درآمد کل شرکت‌ارتباطات سیار در سال ۸۵ حدود ۱۵هزار میلیارد ریال اعلام شد.

شاید بسیاری از همین سایت‌ها و لطیفه‌ها و پیام‌های کوتاه جذابی که در بین مشترکان تلفن‌همراه تبادل شده و یا به قولیsend to all می‌شوند توسط افرادی در زیر‌مجموعه اپراتور‌ها به وجود می‌آید که به نوعی باعث افزایش در آمد آنها می‌شود.