ماوس تلفن جدید سونی

بازار دیجیتال- سونی VAIO به تازگی ماوسی را طراحی کرده که به سادگی به گوشی تلفن‌ اینترنتی تبدیل می‌شود. این محصـــول جدیـد کهMouse calls نام دارد، با پورت USB به کامپیوتر وصل می‌‌شود و کاربر را قادر می‌سازد تا در صورت داشتن تماس تلفن اینترنتی (VOIP) از این ماوس به عنوان یک گوشی دستی استفاده کند.

استفاده از این ماوس بسیار آسان است و هنگامی که تماس اینترنتی با کاربر گرفته می‌شود، چراغی روی آن چشمک می‌زند و صدای زنگ تماس نیز از روی ماوس پخش می‌شود.

در این حالت کاربر می‌تواند ماوس را باز کرده و به تماس خود پاسخ گوید و از scroll ماوس به عنوان تنظیم‌کننده میزان صدا استفاده کند.

این ماوس توسط Sony VAIO برای سرویس تلفن اینترنتی skype طراحی شده است و نرم‌افزار همراه آن ارائه می‌شود که امکان استفاده از این قابلیت را از طریق سایت skype فراهم می‌سازد.

کاربران skype از تماس‌های تلفنی با کیفیت در حالی برخوردار هستند که این ماوس جدید سونی به آنها امکان ایجاد تماس راحت‌تری را می‌دهد.

کاربران در هنگام پاسخ به تماس اگر در حال استفاده از موس باشند و قصد قطع کار با ماوس را نیز نداشته باشند، می‌توانند با یک هدست تلفن خود را جواب دهند.

این ماوس ۶۷ گرم وزن دارد و ابعاد آن ۴۵.۵i× ۲۳.۹i×۸۹.۲mm است وفقط با ویندوزهای XP و ۲۰۰۰ کار می‌کند.

این ماوس اپتیکال در پنج رنگ سفید، قرمز، سبز، سیاه و آبی به بازار عرضه شده است.