دنیای اقتصاد - ایرانسل با معرفی خدماتی از جمله داده‌های تعاملی و راهکارهای سازمانی در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر، الکترونیک، ماشین‌های اداری و تجهیزات ایمنی تبریز حضور می‌یابد.
شبکه امن همراه (APN) درگاهی است که به واسطه یک کانال امن و اختصاصی، ارتباطی دوسویه را مابین دو یا چند سیستم به وجود می‌آورد. به بیان دیگر، عبارت است از یک ارتباط از نوع VPN روی شبکه GSM که قادر است ترافیک‌های کم حجم را به راحتی و بدون نیاز به شبکه اینترنت انتقال دهد. به عنوان مثال می‌توان ارتباط امن و اختصاصی مابین دستگاه‌های سفارش‌گیری آنلاین بازاریاب‌های شرکت‌های پخش و توزیع و سرور مرکزی آنها اشاره نمود که به واسطه این شبکه امن و اختصاصی همواره به صورت آنلاین به سرورهای سفارش‌گیر و انبارداری دسترسی خواهند داشت.
به این ترتیب با استفاده از یک سیم‌کارت ایرانسل و شبکه همراه امن، می‌توان از هر نقطه در ایران که تحت پوشش شبکه ایرانسل است، اطلاعات را در تبادلی دو طرفه بر بستری امن میان یک یا چند دستگاه سیار یا غیرسیار و سرورهای آن شرکت منتقل کرد.
با توجه به امنیت داده‌ها در هنگام انتقال، از APN می‌توان برای انتقال تراکنش‌های مالی مانند دستگاه‌های پوز سیار، کار از راه دور و مجموعه خدمات ماشین به ماشین M۲M نیز استفاده کرد و از مهم‌ترین مزایای آن می‌توان به امنیت بالا، ارتباطات دوسویه و آنلاین، عدم وابستگی به اینترنت و پوشش گسترده کشوری آن اشاره کرد.
شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر، الکترونیک، ماشین‌های اداری و تجهیزات ایمنی تبریز، ۲۲ لغایت ۲۵ مردادماه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ در سالن شهریار نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار خواهد شد.