یک تبلت باقابلیت و محبوب از ویوسونیک
دنیای‌اقتصاد- مدل VB737 از تبلت‌های محبوب برند ویوسونیک از رده میان قیمت است.
این تبلت که بر پایه سیستم‌عامل Android 4.0 طراحی و تولید شده است، قابلیت پشتیبانی کامل از زبان فارسی را داشته و محیطی ایده‌آل برای کاربران ایرانی فراهم می‌کند که به راحتی با ارتباط وایرلس یا GPRS تبلت (از طریق سیم‌کارت) به اینترنت، ازکاربری اینترنت و مولتی مدیا در محیط زیبای آندروید 4 بهره‌مند شوند.
این تبلت برای کاربرانی که مشتاق بازی و گرافیک بالا هستند نیز یک انتخاب مناسب است. پردازشگر ۵/۱GHz به همراه ۱GB رم داخلی و پردازشگر گرافیک پرقدرت امکان اجرای بهترین بازی‌های دنیای تبلت‌ها را فراهم می‌سازد. وزن سبک و اندازه ایده‌آل آن نیز راحتی کاربر را به همراه دارد. این تبلت به صفحه نمایش لمسی خازنی هفت اینچ با قابلیت دریافت چند لمس همزمان (HD Capacitive Screen و Multi-Point Touch screen) مجهز است.
این دستگاه به شبکه بی‌سیم Wifi، شیار سیم‌کارت، GPRS، بلوتوث و... مجهز است. قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه MicroSD با قابلیت افزایش تا ۳۲ گیگابایت، تجهیز به دوربین ۳/۰ مگاپیکسلی برای ارتباطات تلفنی، پشتیبانی از فرمت‌های MP۳، WMA، APE، FLAC، AAC، OGG، AC۳ و WAV برای موسیقی، پشتیبانی از فرمت‌های H.264، H.263، VC-1، MPEG-1,2,4، DIVX-3,4,5,6، XVID و WMV7 / 8، VP8، VP6 برای فیلم، تجهیز به پورت microUSB و... از دیگر ویژگی‌های این تبلت میان‌قیمت است.
این وب کم به باتری لیتیوم یونی قابل شارژ ۳.۰۰۰ میلی‌آمپری(Built-in Rechargeable Lithium Battery، 3000mAh) با قابلیت شارژدهی چهار ساعت به طور مداوم مجهز است.
تبلت ۳۶۰ گرمی ویوسونیک با قیمتی در حدود ۷۶۰ هزار تومان به بازار داخلی عرضه شده است.