یک دوربین حرفه‌ای برای کاربران مبتدی
دنیای‌اقتصاد- مدل SLT-A58 از دوربین‌های جدید سری SLT سونی در بازار داخلی است. این دوربین که از سری دوربین‌های نه‌چندان حرفه‌ای است و برای کاربران نیمه‌حرفه‌ای به بازار عرضه شده است، قابلیت کاربری ساده‌ای دارد، اما جزو دوربین‌های مبتدی باقابلیت و گران قیمت بازار به حساب‌ می‌آید.
در توضیح دوربین‌های این سری باید بگوییم که سری SLT شامل دوربین‌هایی می‌شود که به لنز A-mount مجهزند و با بدنه‌ای صیقلی‌تر نسبت به دوربین‌های رایج DSLR و نیز برخورداری از تکنولوژی آینه نیمه‌شفاف (سیستم AF با سرعت بالا) دقت زیاد و قابلیت تشخیص حالت را چه در حین عکاسی و چه در حین فیلمبرداری برای کاربر فراهم می‌کند.
تکنولوژی آینه نیمه‌شفاف که تکنولوژی انحصاری سونی است، بسیار سریع عمل می‌کند به طوری که ضبط بهترین لحظات زندگی توسط فوکوس بی‌نظیر آن به سادگی ممکن است. یکی از مزیت‌های کلیدی تکنولوژی آینه نیمه‌شفاف فراهم کردن شرایطی است تا کاربر همواره و در هر وضعیتی از عکس ها و فیلم‌های با کیفیت عالی و لبه‌های تیز اجسام در تصاویر فوکوس شده آن لذت برد.
دوربین‌های سری SLT دارای حالت Continuous Advance Priority AE هستند که کاربر را قادر می‌کنند تا از سکانس ها و اتفاقات پرسرعت تا ۱۰ فریم در هر ثانیه (fps) عکس بگیرد. دوربین‌های SLT با لنز A-mount و برخورداری از سیستم فوکوس اتوماتیک پیوسته، عکس‌العمل سریعی را در قبال سوژه‌های متحرک از خود نشان داده و حتی در شرایط که زوم کرده است، تصاویری با شفافیت و کیفیت چشمگیری را ضبط می‌کند.
دوربین A۵۸ هم علاوه بر اینکه تمام این ویژگی‌ها را دارد،بلکه دارای ویژگی‌هایی چون تجهیز به حسگر CMOS ۲۰.۱ مگاپیکسل با اندازهAPS-C-23.5X15.6، تجهیز به لرزشگیر تصویر SteadyShot INSIDE مکانیکی، قابلیت فوکوس دستی و اتوماتیک و...است.
دوربین مذکور همچنین قابلیت فیلمبرداری با کیفیت FULL HD را نیز دارد. دوربین مذکور به فلش بالاجهنده مجهز است و از تکنولوژی تشخیص لبخند و تشخیص چهره برخوردار است. تجهیز به صفحه نمایش 7/2 اینچی چرخنده با دقت 460.000 پیکسل، تجهیز به خروجی
HD MI، خروجی تلویزیون، خروجی USB، پشتیبانی از کارت‌های حافظه SD /SDHC/SDXC/Memory Stick Pro Duo/ Pro-HG Duo، تجهیز به میکروفن و اسپیکر داخلی از دیگر ویژگی‌های این دوربین است.
دوربین حدود 500 گرمی سونی با قیمتی در حدود دو میلیون و 250 هزار تومان به بازار داخلی عرضه شده است.