ساعت هوشمند Nike در اوایل سال 2014  عرضه می‌شود
دنیای‌اقتصاد- در حالی که بازار گجت‌های پوشیدنی هر روز رونق بیشتری می‌گیرد، تولیدکنندگان مختلفی هم به طراحی و تولید این محصولات روی می‌آورند. در این میان ساعت‌های هوشمند طرفداران بیشتری دارند و شرکت‌هایی مانند سونی، سامسونگ یا Pebble به همین دلیل سعی کردند زودتر از رقبای دیگر ساعت‌های هوشمند خودشان را روانه بازار کنند. حالا گویا شرکت Nike هم قصد دارد وارد بازار ساعت هوشمند شود. به نظر می‌رسد
Nike که در گذشته با دستبندهای ورزشی FuelBand خودش وارد بازار ابزارهای دیجیتال پوشیدنی شده بود، حالا تصمیم دارد از تولید یک دستنبد و اپلیکیشن ویژه آن فراتر رفته و یک ساعت هوشمند را طراحی و تولید کند.
در همین راستا وب سایت خبری DigiTimes گزارش کرده است که شرکت Nike ساعت هوشمند خودش را در نیمه اول سال ۲۰۱۴ روانه بازار خواهد کرد. گویا این ساعت هوشمند همه قابلیت‌های دستبند FuelBand را داشته و از اپلیکیشن‌های اختصاصی برای ورزشکاران هم بهره می‌برد. این ساعت مبتنی بر بلوتوث ۴ بوده و ساختاری ضد آب دارد.
با اینکه دستبند ورزشی FuelBand تنها از ابزارهای مبتنی بر سیستم‌عامل iOS پشتیبانی می‌کند، اما انتظار می‌رود ساعت هوشمند این شرکت با سیستم‌عامل آندروید روانه بازار شود. با این همه، اما هنوز قیمت عرضه این ساعت هوشمند مشخص و اعلام نشده است.