ایسنا- شرکت مایکروسافت معرفی مدیرعامل جدید این شرکت را به سال آینده موکول کرد. جان تامپسون، یکی از اعضای هیات‌مدیره شرکت مایکروسافت در وبلاگ خود نوشت که مدیر جدید این شرکت و جایگزین استیو بالمر اوایل سال آینده میلادی معرفی خواهد شد.

وی تصریح کرد: همان‌طور که انتظار دارید گزینه‌های ما محدود شده‌اند و ما به همراه تمامی اعضای هیات‌مدیره در حال بررسی عمیق‌تر گزینه‌های موجود هستیم و انتظار می‌رود اوایل سال آینده نام مدیرعامل جدید را اعلام کنیم.
تامپسون در وبلاگ خود نوشته است: در ماه اوت اعلام کردیم که استیو بالمر طی ۱۲ ماه آینده از مدیرعاملی مایکروسافت کنار خواهد رفت و ما به دنبال مدیرعامل جدید هستیم. وی افزود: از آن زمان تاکنون به دنبال گزینه‌های مناسبی برای سمت مدیرعاملی مایکروسافت می‌گردیم تا بتواند این شرکت بزرگ را هدایت کند و هر چه به پایان سال نزدیک‌تر می‌شویم تقاضا و علاقه بیشتری برای معرفی مدیرعامل جدید وجود دارد. به گزارش سایت خبری Cnet، پیش از این آلن مولالی، مدیرعامل کنونی شرکت خودروسازی فورد یکی از اصلی‌ترین گزینه‌ها برای هدایت مایکروسافت بود، اما این مدیر موفق آمریکایی چندی پیش اعلام کرد که دست کم تا پایان سال آینده در شرکت خودروسازی فورد خواهد ماند. وی تصریح کرد: هیچ تغییری در تصمیم من برای ماندن در راس شرکت فورد تا پایان سال آینده ایجاد نشده است.