یک تبلت هفت اینچی با قابلیت‌های فنی مطلوب
دنیای‌اقتصاد- با گسترش زمینه کاربری تبلت‌ها و همچنین کاهش سن کاربری این کالا در بازار شاهد عرضه نمونه‌هایی برای کاربران کم سن و سال (کودکان) هستیم.
این تبلت‌ها معمولا دارای ویژگی‌های فنی و ظاهری خاصی بوده و با آنچه مورد استفاده کاربران در سایر گروه‌های سنی قرار می‌گیرد متفاوت است. والدین هم به‌دلیل وجود برخی از محدودیت‌های کاربری خرید یک نمونه مخصوص کودکان را به خرید نمونه‌ای عادی ترجیح می‌دهند.
شرکت‌های تولید و عرضه‌کننده تبلت نیز با درک این نیاز کودکان و والدین آنها اقدام به طراحی و تولید تبلت‌هایی با ویژگی‌های خاص برای کودکان کرده‌اند.
یکی از این برندهای تولیدکننده fuhu است که تبلت‌هایی برای کودکان به بازار عرضه کرده است.
Nabi ۲ یکی از تبلت‌های هفت اینچی این خانواده است که مورد توجه کودکان قرار گرفته است.
این تبلت دارای صفحه نمایش هفت اینچی با رزولوشن ۱۰۲۴×۶۰۰ پیکسل است که سایزی مطلوب برای کودکان به شمار می‌آید. تبلت Nabi ۲ همچنین توسط پردازنده دوهسته‌ای Tegra ۳ انویدیا به پردازش اطلاعات کاربر می‌پردازد.
در این تبلت همچنین یک دوربین دو مگاپیکسلی، هشت گیگابایت حافظه داخلی و یک گیگابایت رم تعبیه شده که این ویژگی‌ها آن را به یکی از برترین و قدرتمندترین تبلت‌های کودکانه تبدیل کرده است.
این تبلت نیز نسخه بستنی یخی آندروید را روی خود اجرا می‌کند که زیر یک رابط کاربری کودک پسند و سیستم یادگیری تطبیقی وینگز قرار گرفته است. چنین سیستم‌عاملی برنامه‌ها و نرم‌افزارهای کودک پسندی را از nabi App Zone و از طریق وای‌فای در دسترس کاربر قرار می‌دهد.
این تبلت به‌دلیل قابلیت‌های فنی مطلوبی که دارد می‌تواند مورد استفاده افراد بزرگسال نیز قرار گیرد.در نتیجه والدین کودکان نیز می‌توانند برنامه‌های مخصوص خود را به دور از دسترس کودکان بارگذاری کنند.
تبلت مذکور به پورت‌هایMICRO USB، HDMI و پورت شبکه LAN مجهز است. این تبلت کودکانه بر اساس نکسوس ۷ طراحی شده است و امکان نصب هر بازی در این تبلت از قابلیت‌هایی است که آن را در زمره تبلت‌های برتر قرار داده است. ضمن اینکه حلقه نارنجی اطراف این تبلت به کودک کمک می‌کند کنترل بهتری برای کار با آن داشته باشد.
تبلت Nabi ۲ با قیمتی در حدود ۲۰۰ دلار یا ۶۰۰ هزار تومان به بازار عرضه شده است.

یک تبلت هفت اینچی با قابلیت‌های فنی مطلوب