دنیای‌اقتصاد: شرکت Sony قرار است به‌زودی دوربین عکاسی دیجیتال جدید خودش را به بازار معرفی کند. حالا وب سایت Sony Alpha Rumors که اخبار و شایعات منتشر شده پیرامون دوربین‌های حرفه‌ای این شرکت را منتشر می‌کند، پیش‌بینی کرده است که دوربین مدل RX۱۰۰M۳ این شرکت به‌زودی و در نیمه ماه مه به‌صورت رسمی به بازار معرفی و رونمایی خواهد شد. با این اوصاف است که این وب‌سایت اطلاعاتی درباره مشخصات و ویژگی‌های فنی این دوربین را هم منتشر کرده است. براساس این خبر، این دوربین جدید دارای حسگر ۲۰ مگاپیکسلی بوده و مشخصاتی شبیه به مدل قبلی خود یعنی RX۱۰۰M۲ دارد.

این دوربین دارای حساسیتی بین ۱۲۵ تا ۲۵۶۰۰ دارد و در دسته دوربین‌های عکاسی حرفه‌ای این شرکت قرار می‌گیرد. گویا این دوربین جدید مجهز به لنزی با فاصله کانونی ۷۰-۲۴ میلیمتری است و منظره‌یاب آن زاویه دید ۱۸۰ درجه دارد. این دوربین امکان فیلمبرداری با وضوح full HD داشته و از طراحی سبک و مدرن بهره می‌برد.

هرچند هنوز قیمت عرضه این دوربین به صورت رسمی اعلام و منتشر نشده است، اما فعالان بازار انتظار دارند این دوربین در روز پانزدهم ماه مه و با قیمتی بین ۸۰۰ تا ۸۵۰ یورو ابتدا به بازار کشورهای اروپایی عرضه شود و به فروش عمومی برسد.