دنیای اقتصاد: در میان ابزارهای دیجیتال شخصی بعد از پخش‌کننده‌های موسیقی که در زمان خودشان تحول بزرگی در بازار محصولات دیجیتال شخصی ایجاد کردند، موبایل‌ها و تبلت‌ها طرفداران زیادی دارند و همان امکان گوش دادن به موسیقی را با استفاده از هدفون‌های با کیفیت در اختیار کاربرانشان قرار می‌دهند. به این ترتیب است که هدفون‌ها همچنان طرفداران خودشان را حفظ کرده‌اند و در دسته محصولات پرفروش بازار دیجیتال قرار دارند. در حقیقت همین بازار پررونق هدفون‌ها بود که توانست توجه شرکت‌های بزرگی مانند اپل را هم به خودش جلب کند تا در نهایت این شرکت تصمیم به خرید رقیب بزرگش یعنی Beats بگیرد. در نهایت این خرید با قیمت 2/3 میلیارد دلار انجام شد.
هر چند شرکت Beats به خاطر هدفون‌های با کیفیتش در بازار شناخته می‌شود، اما این شرکت به تازگی سرویس جدیدی برای پخش موسیقی ارائه کرده است که بزرگ‌ترین رقیب آیتیونز به حساب می‌آمد. حالا این شرکت با یکی از بزرگ‌ترین خریدهای تاریخ شرکت اپل، به این شرکت تعلق دارد.
بد نیست بدانید که در بازار ایالات متحده آمریکا که یکی از بزرگ‌ترین بازارهای جهانی برای هدفون‌ها است، Beats بیشترین سهم بازار را در اختیار دارد و بعد از آن اپل با فاصله کمی قرار دارد. حالا اپل با خرید بزرگ‌ترین رقیب خودش در بازار هدفون‌ها توانسته است حاکمیت بی‌چون و چرای این بازار را به خودش اختصاص بدهد.
در همین راستا مجله Business Insider با همکاری وب‌سایت FindTheBest به بررسی هدفون‌های با کیفیت بازار پرداخته است و در نهایت بهترین‌های بازار را انتخاب و معرفی کرده است که به ترتیب عبارتند از:
Grado PS۱۰۰۰ با قیمت ۱۶۹۵ دلار: این هدفون گران قیمت دارای فرکانس پخش بسیار بالایی بین ۵ هرتز تا ۵۰ کیلوهرتز را دارد که تا ۲۶ هرتز بالاتر از متوسط هدفون‌های بازار است. به عقیده بسیاری از کارشناسان و فعالان بازار، این هدفون بهترین انتخاب برای موسیقیدان‌ها و کاربران حرفه‌ای است که طراحی ساده و مدرنی هم دارد.


Grado GS1000i با قیمت 995 دلار: این هدفون هم دارای فرکانس پخش بین 8 هرتز تا 35 هرتز است و با آستانه شنوایی انسان هم سازگاری دارد. کارشناسان مجله PC Magazine در این مورد می‌گویند که این هدفون از کیفیت صدای بسیار بالایی برخوردار است و با قیمتی منطقی فروش خوبی را هم در بازار به دست آورده است.


Grado SR۳۲۵is با قیمت ۲۹۵ دلار: هدفونی با قیمت ارزان‌تر که حساسیتی برابر ۹۸ دسیبل دارد و از هدفون‌های هم قیمت خودش با کیفیت‌تر به نظر می‌رسد. این هدفون برای استفاده در خانه هم مناسب است و جوایز مختلفی را برای طراحی و کیفیت دریافت کرده است.


Sennheiser HD 25 Original با قیمت 250 دلار: هدفون‌های این شرکت به خاطر کیفیت بالا در بازار شناخته می‌شوند و این مدل با حساسیت 120 دسیبل بسیار بالاتر از رقبای خودش در بازار قرار دارد. این هدفون دارای سیمی با طول 5 فوت است که تا 27 درصد از محصولات مشابهش در بازار بلندتر بوده و کاربرانش را در حرکت آزاد می‌گذارد.


Grado SR۱۲۵i با قیمت ۱۵۰ دلار: این هدفون به عنوان بهترین هدفون برای بازی‌های ویدئویی در بازار شناخته می‌شود و حساسیتی برابر ۹۵ دسیبل دارد. کاربران این هدفون معتقدند که هنگامی که با استفاده از آن به موسیقی گوش می‌دهند، حس می‌کنند در استودیو قرار دارند.


Sennheiser IE 8 با قیمت 263 دلار: این هدفون با حساسیت بالای 125 دسیبل خودش می‌تواند موسیقی را با جزئیات زیادی برای کاربرانش پخش کند. طراحی گوشی‌های این هدفون به صورت داخل گوشی است و صدای بیس را با کیفیت بالایی پخش می‌کند.


Shure SE۵۳۵ با قیمت ۴۲۵ دلار: این هدفون حساسیتی برابر ۱۹ دسیبل دارد و از نظر قیمت در میان گران‌ترین‌های بازار قرار می‌گیرد. با این همه اما شاید نسبت به هدفون‌های هم قیمت خودش در میان حرفه‌ای‌ها کیفیت کمتری داشته باشد.


Sennheiser HD 25-1 II با قیمت 192 دلار: این هدفون با حساسیت 120 دسیبلی کیفیت خوبی داشته و به خوبی طرفداران این برند را با قیمت نسبتا ارزان خودش برای خرید قانع می‌کند.


JVC HAFX۱X با قیمت ۱۳ دلار: ارزان‌ترین هدفون در میان بهترین‌های بازار که با حساسیت ۱۰۴ دسیبلی خودش صدا را با کیفیت مناسبی برای کاربرانش پخش می‌کند. این هدفون هم از کابل بلندی بهره می‌برد و استفاده از گوشی آن برای کاربران مختلف راحت است.


NuForce NE-۶۰۰M/X با قیمت ۱۵ دلار: این هدفون حساسیتی برابر ۱۰۰ دسیبل دارد و با وجود قیمت پایین و ارزان خودش صدا و موسیقی را با کیفیت قابل قبولی برای کاربرانش پخش می‌کند. وزن سبک این هدفون هم برای کاربران ورزشکار می‌تواند جالب توجه باشد.