دنیای‌اقتصاد: چهل و نهمین شماره ماهنامه تحلیلی، آموزشی و اطلاع‌رسانی مدیریت ارتباطات منتشر شد. سرمقاله این شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات به نقد طرح موضوع تغییر در روز روابط‌عمومی پرداخته است. نخستین پرونده منتشر شده در چهل و نهمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات به موضوع فتوژورنالیسم اختصاص یافته است نخستین مطلب این پرونده، گفت‌وگو با محمد نوروزی، عکاس پیشکسوت است. گفت‌وگو با پیر گابریل، عکاس فرانسوی، گفت‌وگو با رضا معطریان عکاس ایرانی، مصاحبه با جونز کسل؛ عکاس روزنامه نیویورک تایمز و برنده جایزه پولیتزر، گزارشی از تغییر جهان عکاسی با حضور تلفن همراه از جمله مطالب این پرونده هستند.

دومین پرونده شماره خردادماه ماهنامه مدیریت ارتباطات به موضوع مدیریت ارتباطات سیاسی اختصاص یافته است. اما سومین پرونده شماره جدید مدیریت ارتباطات، موضوع نقش هنر در هدایت افکار عمومی را پوشش

داده است.

بررسی تاثیر تلفن همراه بر پدیده فرهنگ و آسیب‌شناسی ارتباط آنها، نگاهی تحلیلی به عملکرد اجتماعی ۲ نسل رسانه‏ها و نقش آنها در شکل‏دهی به افکار عمومی، آنچه از سواد رسانه‌ای باید بدانیم، ارتباطات علیه ارتباطات، بررسی تاکتیک‌های رسانه‌ای در پیشبرد جنگ نرم از دیگر مطالب این شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات است.

جدیدترین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات با قیمت ۶ هزار تومان روی پیشخوان مطبوعات قرار گرفته است.