خبرگزاری فارس: گوگل در کنار ده‌ها کسب‌و‌کار پردرآمد در زمینه فروش دامنه‌های اینترنتی هم فعال شده و به همین منظور خدمات گوگل دامین خود را راه اندازی کرده است. به گزارش زد دی نت، قرار است این خدمات برای کاربران آمریکایی که به دنبال راه‌اندازی سایت هستند ارائه شود. سرویس یاد شده فعلا در مرحله آزمایشی بوده و از آدرس domains. google. com در دسترس است. این شرکت اسامی دامنه را به قیمت ۱۲ دلار در سال عرضه می‌کند. البته این حداقل قیمت ارائه خدمات یاد شده بوده و قیمت اسامی دامنه بر مبنای نوع و محبوبیت آنها متفاوت خواهد بود. ورود گوگل به بازار خرید و فروش دامنه

خبرگزاری فارس: گوگل در کنار ده‌ها کسب‌و‌کار پردرآمد در زمینه فروش دامنه‌های اینترنتی هم فعال شده و به همین منظور خدمات گوگل دامین خود را راه اندازی کرده است. به گزارش زد دی نت، قرار است این خدمات برای کاربران آمریکایی که به دنبال راه‌اندازی سایت هستند ارائه شود. سرویس یاد شده فعلا در مرحله آزمایشی بوده و از آدرس domains. google. com در دسترس است. این شرکت اسامی دامنه را به قیمت ۱۲ دلار در سال عرضه می‌کند. البته این حداقل قیمت ارائه خدمات یاد شده بوده و قیمت اسامی دامنه بر مبنای نوع و محبوبیت آنها متفاوت خواهد بود.

برگزاری رویداد «لین استارت‌آپ ماشین»

گروه بنگاه‌‌های اقتصادی: دومین رویداد لین استارت‌آپ ماشین ایران در حاشیه چهارمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت برگزار می‌شود. این رویداد ۳ روزه را که با حمایت پژوهشکده پولی و بانکی ایران و شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا برگزار می‌شود می‌توان نخستین رویداد آخر هفته‌ای با رویکرد تخصصی در حوزه کاربردهای مالی، بانکی و پرداخت الکترونیک دانست. علی حاجی‌زاده مقدم مدیر اجرایی این رویداد در خصوص اهمیت برگزاری این رویداد گفت: «ویژگی استارت‌آپ این است که شیوه جدیدی از کسب‌وکار که قبلا تجربه نشده است را آغاز می‌کند. درواقع فرق استارت‌آپ با یک کسب‌وکار نوپای عادی این است که تجربه قبلی ندارد و به همین دلیل ریسک‌های خاص خودش را دارد. برای کنترل این ریسک نیاز به روش‌هایی است که خطرات شکست را کاهش دهد. روش‌هایی مانند لین استارت‌آپ به وجود آمده‌اند که به استارت‌آپ‌ها کمک کنند تا کمتر شکست بخورند یا اگر قرار است شکست بخورند، زودتر شکست بخورند تا متحمل ضرر کمتری شوند. لین استارت‌آپ، درواقع این فرصت را به شرکت‌کنندگان می‌دهد که با یک چرخش جلوی نابودی خود را بگیرند و با گرفتن بازخورد مسیر خود را اصلاح کنند. در حقیقت، هدف لین استارت‌آپ، آموزش روشی برای جلوگیری از شکست نابودکننده است.» حاجی‌زاده مقدم فرآیندگرایی را از ویژگی‌های متمایز لین استارت‌آپ می‌داند و می‌گوید: «فرق لین استارت‌آپ ماشین با رویدادهای مشابهی که در ایران هم برگزار می‌شود این است که بیش از آنکه به محصول اهمیت داده شود، هدف یادگیری فرآیند است.»