هایپرلپس مایکروسافت روی گوشی‏های غیرویندوزفون

فارنت: اگر اخبار چند روز اخیر مرتبط با مایکروسافت را پیگیری کرده باشید، بدون شک در جریان هستید که این شرکت چندی پیش به صورت رسمی نسخه بتای اپلیکیشن هایپرلپس را برای دستگاه‏های مبتنی بر اندروید و ویندوز فون عرضه کرد. اپلیکیشن هایپرلپس می‏تواند لرزش‏های فراوان ویدئوهایی را که فرد در هنگام فعالیت‏های بالای فیزیکی از جمله کوهنوردی و دوچرخه‏سواری توسط دوربین‏هایی همچون GO PRO ضبط می‏کند با الگوریتم‏های پیچیده خود حذف کند و یک ویدئوی با کیفیت قابل قبول را ارائه دهد.

این برنامه تا پیش از این برای گوشی‏های ویندوز فونی اچ‏تی‏سی وان M۸ ویندوز، لومیا ۴۳۵، لومیا ۵۳۰، لومیا ۵۳۲، لومیا ۵۳۵، لومیا ۶۳۰، لومیا ۶۳۵، لومیا ۶۳۶، لومیا ۶۴۰، لومیا ۶۴۰XL، لومیا ۷۳۰، لومیا ۷۳۵، لومیا ۸۳۰، لومیا ۹۳۰ و لومیا ۱۵۲۰ قابل دریافت بود. این در حالی است که شرط دریافت برنامه برای دارندگان گوشی‏های اندرویدی گلکسی اس ۵، گلکسی اس ۶، گلکسی اس ۶ اج، گلکسی نوت ۴، نکسوس ۵، نکسوس ۶، نکسوس ۹، اکسپریا زد ۳، اچ‏تی‏سی وان M۸ و M۹. عضویت در انجمن آن در گوگل پلاس بوده است.

اما در نسخه به روز شده اپلیکیشن هایپرلپس، دارندگان گوشی‏های گلکسی نوت اج، اکسپریا زد ۳ کامپکت، Droid Turbo، ژیائومی Mi۴ و وان پلاس نیز خواهند توانست بعد از ثبت‏نام در انجمن مذکور اقدام به دریافت نسخه پیش‏نمایش آن کنند.