طرح‌های ویژه اپراتورها  به مناسبت ماه مبارک رمضان

دنیای اقتصاد: در ماه مبارک رمضان، مشترکان همراه اول می‌توانند با ثبت نام رایگان در طرح ۵۵+۵، در هر تماس داخل شبکه خود پس از گذشت ۵ دقیقه مکالمه، دقایق بعدی را تا سقف ۵۵ دقیقه رایگان صحبت کنند. براساس این طرح، در طول ماه مبارک رمضان امسال، مشترکین با ثبت نام رایگان می‌توانند در تمامی ساعات شبانه روز در هر تماس داخل شبکه (همراه اول و تلفن ثابت)، پس از گذشت ۵ دقیقه مکالمه، دقایق بعدی را تا سقف ۵۵ دقیقه در همان مکالمه، رایگان صحبت کنند. تماس پس از ۶۰دقیقه قطع شده یا به نرخ مکالمه جاری با تکرار شرایط طرح باز خواهد گشت. همراه اولی‌ها می‌توانند با ارسال عدد یک لاتین به ۸۰۵۵ یا شماره‌گیری #۴۵۱*۱۱۱* در این طرح ثبت نام کنند.

مشترکان همراه اول می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط و ویژگی‌های این دو طرح، به پرتال این اپراتور به نشانیwww.mci.ir مراجعه کنند.

ایرانسل نیز با اعلام جزئیات جشنواره رمضان۹۴، از عرضه یک هفته مکالمه و پیامک هدیه نامحدود، شارژ ۲ برابری رایگان و اعطای مجموعا یک گیگابایت ترافیک اینترنت رایگان ۵ماهه به مشترکان جدید و همچنین ارائه طرح ۱۲ ساعت خوش برای برقراری مکالمه و تبادل پیامک، مکالمه سحرگاهی رایگان، عرضه سرویس گروه طلایی، شارژ هدیه و طرح تعرفه قرمز ویژه رمضان به تمامی مشترکان جدید و قدیمی خود خبر داد.

مشترکان جدید، با خرید هر شارژ حداقل ۵هزار تومانی، ۲ برابر مبلغ شارژ خریداری شده در همان روز اعتبار شگفت‌انگیز مکالمه ایرانسلی دریافت می‏کنند. اطلاع از باقیمانده این اعتبار هدیه با شماره‏گیری کددستوری #۳۲*۱۴۱* امکان‌پذیر است. همچنین با فعال‌سازی سیم‌کارت و اولین شارژ حداقل ۲هزار تومانی، ۵۰۰ مگابایت اینترنت همراه هدیه برای ۵ ماه شامل ماهانه ۱۰۰ مگابایت ترافیک اینترنت رایگان به مشترکان جدید سیم‌کارت‏های اعتباری ایرانسل تعلق می‏گیرد. از سوی دیگر، تمامی مشترکان جدید و قدیمی سیم‌کارت‏های اعتباری ایرانسل با استفاده از طرح «۱۲ساعت خوش» می‏توانند با شماره‏گیری کددستوری #۳*۳*۳*۵۵۵* و پرداخت ۳هزار تومان، از ساعت ۱۲ شب تا ۱۲ ظهر روز بعد و برای مجموعا ۶ ساعت، مکالمه رایگان ایرانسلی داشته باشند. مشترکان خدمات جزیره ایرانسل می‏توانند در ماه مبارک رمضان امسال، علاوه‌بر تخفیف‌های فوق‏العاده در ساعات مختلف روز، تا ۱۰۰ درصد تخفیف مکالمه سحرگاهی دریافت کنند.

مشترکان برای استفاده از این تخفیف‏های هوشمند لازم است با شماره‏گیری کد #۱*۱۳۵* یا ارسال عدد یک به شماره ۱۳۵، به صورت رایگان به عضویت سرویس جزیره هوشمند درآیند. همچنین تمامی مشترکان سیم‌کارت‏های اعتباری ایرانسل می‏توانند با ایجاد یک گروه طلایی از شماره‏های ایرانسل دوستان یا همکاران خود از ۲۰ درصد تخفیف در برقراری تماس با اعضای گروه برخوردار شوند. همچنین طرح تعرفه قرمز، در ماه مبارک رمضان با امکان مکالمه رایگان عرضه می‏شود.

بر این اساس مشترکان اعتباری ایرانسل می‌توانند این طرح را فعال کرده و از ساعت یک تا ۹ صبح، ۲ ساعت مکالمه رایگان ایرانسلی داشته باشند. فعال‌سازی این طرح به صورت هفتگی با هزینه ۲هزار تومان و با شماره‏گیری #۱*۱*۳*۵۵۵* و به‌صورت ماهانه با هزینه ۴هزار تومان و با شماره‌گیری #۱*۲*۳*۵۵۵* امکان‌پذیر است. اطلاعات بیشتر در خصوص جشنواره رمضان ایرانسل از طریق وب‌سایت رسمی این اپراتور تلفن همراه کشور به نشانی www.irancell.ir قابل مشاهده است.