شرکت اوراکل سال مالی ۲۰۱۵ خود را با درآمد ۲/ ۳۸ میلیارد دلاری به پایان رسانده است که در مقایسه با سال قبل از آن تغییر چندانی نکرده است. به گزارش وب‌سایت eweek، شرکت اوراکل در سه ماه چهارم سال مالی ۲۰۱۵ حدود ۷/ ۱۰ میلیارد دلار درآمد داشته است که این رقم کمتر از پیش‌بینی تحلیلگران بوده و انتظارات آنها را برآورده نکرده است. سود خالص اوراکل در این دوره ۷۸/ ۲ میلیارد دلار اعلام شده است. این در حالی است که این شرکت در دوره مشابه سال گذشته ۶/ ۳ میلیارد دلار سود خالص داشته است.

درآمد سالانه اوراکل نیز ۲/ ۳۸ میلیارد دلار اعلام شده است. حدود ۵/ ۲۹ میلیارد دلار از این درآمد از محل عرضه محصولات نرم‌افزاری و پردازش ابری حاصل شده است که در مقایسه با سال گذشته یک درصد رشد یافته است. درآمد اوراکل از محل عرضه راهکارهای ابری SaaS (نرم‌افزارهای ابری) و PaaS (پلت‌فرم‌های ابری) با ۳۲ درصد رشد به ۵/ ۱ میلیارد دلار رسیده است. درآمدهای حاصل از محل عرضه زیرساخت‌های ابری (IaaS) نیز با ۳۳ درصد رشد به ۶۰۸ میلیون دلار رسیده است. شرکت اوراکل در سال مالی ۲۰۱۵ حدود ۲/ ۵ میلیارد دلار از محل فروش محصولات سخت‌افزاری درآمد داشته که این رقم ۳ درصد کمتر از سال مالی گذشته است.

شرکت اوراکل کاهش درآمدهای خود در سه ماه چهارم سال مالی را به دلایلی مثل افزایش ارزش دلار در مقایسه با نرخ‌های خارجی نسبت داده است.