سومین فروشگاه محصولات لیگو در شرق تهران افتتاح شد

گروه بنگاه‌ها: با سرمایه‌گذاری گروه جهان الکترونیک و بعد از افتتاح اولین شعبه لیگو در مجتمع بوستان و دومین شعبه در بازار چارسو، سومین فروشگاه محصولات این برند چینی با ارائه محصولات جدید، در مراسمی با حضور مدیرعامل و دست‌اندرکاران شرکت نیک الکترونیک در بازار موبایل گلبرگ افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت نیک الکترونیک (نمایندگی انحصاری لیگو در ایران) در گفت‌وگو با «دنیای اقتصاد» گفت: گوشی‌های جدید این برند از نظر کیفیت دارای مشخصات فنی بهتری هستند و درعین حال قیمت پایین‌تری نسبت به دیگر محصولات همتراز دارند. به این ترتیب تنوع گوشی‌های لیگو که تاکنون به ۹ مدل رسیده تا دوهفته آینده به ۱۲ مدل خواهد رسید. مهندس سعید عابدی افزود:

علاوه براین، تبلت‌های اسمارترونیکس تحت لیسانس تایوان نیز با ویژگی‌های فنی سطح بالا و طراحی جذاب در برند شاپ‌های نیک‌الکترونیک عرضه خواهد شد. وی با یادآوری این نکته که لیگو همان OEM نیست و این کمپانی خودش مالک خط تولید و طراحی است، اظهار کرد: لیگو به کیفیت ساخت بدنه و صفحه نمایش‌های درخشان معروف است که در زیر نور آفتاب و در محیط‌های باز نیز قابل استفاده است. برخورداری از دوربین‌های سلفی با رزولوشن بالا و استفاده از سنسور سونی برای بعضی مدل‌ها ویژگی دیگر این گوشی‌ها است. عابدی همچنین خبر داد که این شرکت هفته آینده شبکه فروشگاه‌های خود را شامل ۳۰ شعبه در مرحله اول در مشهد افتتاح خواهد کرد. یزد، تبریز، اصفهان، شیراز و کرج از دیگر شهرهایی هستند که فروشگاه‌های لیگو به‌زودی در آنها افتتاح خواهد شد. همچنین تمام هموطنان می‌توانند بدون توجه به محل سکونت خود از طریق فروشگاه آنلاین به آدرس Bestnik.ir از امکان خرید و پرداخت در محل برخوردار شوند.

کلیه محصولات نیک الکترونیک با ۱۲ نوع گارانتی وخدمات پس از فروش عرضه می‌شوند. تعویض هم تا یک ماه از تاریخ صدور فاکتور انجام می‌شود. خدمات پس از فروش لیگو توسط شرکت نیک ارائه می‌شود. گروه جهان الکترونیک از ۱۵ سال سابقه در تولید و صادرات ماژول‌ها و تجهیزات انترونیک مخابرات و صنعت برق برخوردار است که به برخی کشورها مانند آلمان و سوئیس صادر می‌شود.