خبرگزاری فارس: یک ویدئوی تازه منتشر شده از گوشی نکسوس ۶ پی تازه گوگل نشان می‌دهد که دوام و استحکام آن پایین است و در برابر فشار هم به راحتی خم می‌شود، اما برخی کاربران این ویدئو را اغراق شده می‌دانند.

انتشار این ویدئو باعث شده انتقادهای زیادی از این گوشی که توسط شرکت هوآوی طراحی شده مطرح شود. اما منتقدان می‌گویند این ادعاها واقعیت ندارد و در آنها در مورد ضعف گوشی مذکور اغراق شده است.

سال قبل بعد از عرضه گوشی آی‌فون ۶ پلاس هم برخی کاربران از خم شدن آن در صورت قراردادن گوشی در جیب انتقاد کردند. اما اپل مدعی شد آی‌فون ۶ پلاس به خوبی فشارهای محیطی را تحمل می‌کند و نباید انتظار داشت در صورت قراردادن آن در جیب پشتی به مدت طولانی بتواند به مقاومت خود ادامه دهد. حال انتقادها از ضعف گوشی‌ها در برابر خم شدن به Nexus ۶P رسیده و برخی کاربران میزان مقاومت این گوشی را در برابر فشار بسیار ناچیز می‌دانند. در ویدئویی که در این مورد در سایت یوتیوب منتشر شده، نشان داده می‌شود که گوشی Nexus ۶P در برابر خم شدن، خراش داده شدن و گرما داده شدن مقاومت کمی دارد و به راحتی آسیب می‌بیند. البته برخی کارشناسان می‌گویند در ویدئوی یاد شده در مورد مشکلات گوشی Nexus ۶P اغراق شده است.

پس از انتشار این ویدئو هم تعدادی از کاربران ویدئوهای دیگری تولید کردند که نشان می‌داد این گوشی بیش از حد تصور در برابر مشکلات مقاوم است. هوآوی و گوگل هنوز در این مورد واکنشی از خود نشان نداده‌اند.