دسترسی به همه شبکه‌های اجتماعی با یک سرویس

دنیای اقتصاد: همه ما این روزها در سرویس‌های اجتماعی مختلفی عضو هستیم. در یک سرویس اجتماعی عکس‌های لحظات زندگی‌مان را به اشتراک می‌گذاریم، در سرویس دیگر به دنبال اخبار روز و لحظه‌ای هستیم و در سرویس دیگر با دوستانی که فاصله زیادی با ما دارند گفت و گو می‌کنیم. قطعا مدیریت هر یک از این شبکه‌ها و دور نماندن از اتفاقات این سرویس‌ها زمان زیادی از هر کاربری می‌گیرد. اما گاهی برخی سرویس‌های اینترنت به شما کمک می‌کنند تا بتوانید در لحظه به مدیریت تمام شبکه‌های اجتماعی که در آنها عضو هستید بپردازید.

یکی از این سرویس‌ها افزونه‌ای به نام Yoono است. افزونه‌ای که باعث می‌شود از سرویس‌های اجتماعی و اتفاقاتی که در آن رخ می‌دهد یا خبر‌ها و اطلاعاتی که در آن رد و بدل می‌شود غافل نشوید. Yoono به شما اجازه می‌دهد تمام شبکه‌های اجتماعی را که در آن عضویت دارید در یک جای مشخص مدیریت کنید و به آنها دسترسی داشته باشید. Facebook، Twitter، LinkedIn، MySpace، YouTube، Foursqaure، Flickr ، Yahoo IM و Google Talk از جمله سرویس‌های اجتماعی است که به کمک این افزونه می‌توانید به آنها دسترسی داشته باشید و مدیریتشان کنید. شما می‌توانید هرگونه اطلاعات از قبیل لینک، عکس ویدئو، موسیقی و هر فایل دیگری را که برایتان جالب است از طریق Yoono به طور همزمان به دوستان خود در تمام شبکه‌هایی که عضو هستید، ارسال کنید. همچنین می‌توانید وضعیت خود را (STATUS) به طور همزمان روی تمام شبکه‌ها تنظیم کنید.

تنظیمات Yoono به راحتی به شما امکان مدیریت شبکه‌های اجتماعی را که در آن فعالیت می‌کنید، می‌دهد و شما به آسانی می‌توانید تنظیمات شخصی خود را روی این سرویس‌ پیاده‌سازی کنید. برای این کار کافی است روی دکمه TOOLS در این افزونه کلیک کنید و ظاهر و تنظیمات آن را برای خودتان سفارشی کنید. این افزونه روی دو مرورگر گوگل کروم و فایرفاکس قابل نصب است و با سیستم‌عامل‌هایی مانند ویندوز، مک و لینوکس نیز سازگاری دارد. همچنین این افزونه قابلیت نصب روی سیستم‌عامل ios‌ را نیز دارد. برای دریافت Yoono می‌توانید به بخش فروشگاه انلاین مرورگر خود یا به سایت www.yoono.com مراجعه کنید.