گروه بازرگانی- دهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو و قطعات یدکی همزمان با هفتمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین و ابزار برشی و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنایع فولاد و معادن فلزی، ریخته‌گری، متالوژی و تجهیزات وابسته ایران، با حضور ۴۴۰واحد داخلی و خارجی در تبریز برگزار می‌شود. به گزارش ستاد خبری دهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو و قطعات یدکی مهندس حبیب ماهوتی، مدیر عامل نمایشگاه بین‌المللی تبریز در خصوص برپایی این نمایشگاه خاطرنشان کرد: از استان‌های شرکت‌کننده کشور می‌توان به آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، تهران، خراسان رضوی، اصفهان، اردبیل، مازندران و فارس اشاره کرد.

وی در ادامه افزود: از ۴۴۰ واحد شرکت‌‌کننده در نمایشگاه ۶۵واحد مربوط به کشورهای خارجی است به طوری که ۴۸واحد از کشورهای ترکیه، ۸واحد از چین، ۲واحد از تایوان، ۲واحد از امارات متحده عربی و از کشورهای بلژیک، اتریش، آلمان، سوئد و کانادا هر کدام یک واحد حضور دارند است.

مدیر عامل نمایشگاه بین‌المللی تبریز گفت: هدف از برپایی نمایشگاه فوق صرفا افزایش صادرات و توان صادراتی خودروسازان کشور و صنایع جانبی است، چرا که باید به عنوان صنایع مادر به تجهیزات روز دست پیدا کرده و برای دستیابی به تکنولوژی روز دنیا تبادل نظر کنند.

ماهوتی خاطر نشان کرد: از آنجایی که برپایی نمایشگاه مذکور در ماه مبارک رمضان خواهد بود کلیه بازدیدکنندگان و متخصصان فن می‌توانند از تاریخ ۱۰ تا ۱۴ مهرماه از ساعت ۱۷/۳۰-۱۴ و ۲۴-۲۰ از نمایشگاه بازدید به عمل آورند.