متن این نامه که در اختیار «دنیای‌اقتصاد» قرار گرفته، به شرح ذیل است:

سلام علیکم

ضمن آرزوی توفیق و موفقیت به ‌این‌وسیله تبریک خود را به مناسبت کسب رای‌اعتماد از هیات‌نمایندگان اتاق تهران اعلام می‌‌‌‌‌‌‌‌داریم.

 امیدواریم اعضای جدید هیات‌نمایندگان و هیات‌رئیسه جدید در دوره دهم اتاق، با استقرار اصول حکمرانی مطلوب، مجری ایجاد بستر و شرایط لازم برای مشارکت حداکثری تمامی اعضا در همه رویدادهای مهم باشند. ما اعتقاد داریم نهادی که ‌درصدد نمایندگی بخش‌خصوصی کشور است، باید نماد حاکمیت قانون، تبلور شفافیت، تابلوی پاسخگویی و نشان کارآمدی و شجاعت برای مطالبه‌گری منصفانه بوده و باید این اصول در سرلوحه برنامه، اقدامات و کارنامه‌‌‌‌‌‌‌‌اش قرار گیرد.

 همگان واقفیم از ماموریت‌‌‌‌‌‌‌‌های اصلی اتاق‌ها، از یک طرف حمایت و توانمندسازی اعضا، استفاده از بازوان تخصصی و قدرتمند تشکل‌های اقتصادی، توجه به تولید و تجارت و از طرف دیگر مشاور امین و خبیر‌بودن برای قوای سه‌گانه کشور است.  انجام هوشمندانه و بموقع وظایف سبب ارتقای شأن و منزلت جایگاه بخش‌خصوصی در کشور خواهد شد. در پایان بر لزوم همکاری، همدلی، همراهی و هم‌افزایی همه موثران و فعالان کوچک و بزرگ بخش‌خصوصی تاکید کرده و برای تمامی منتخبان و اعضای اتاق‌های بازرگانی آرزوی موفقیت و سربلندی داریم.

    اتاق شفاف