گروه بازرگانی - موسسه مطالعاتی هوشمند تدبیر با هدف ترویج فرهنگ مشتری‌مداری و مدیریت ارتباط موثر با مشتریان و با تاکید بر لزوم توجه بر مدیریت نام و نشان (BRAND) به عنوان عامل اصلی استراتژیک برای ارتقا و ماندگاری سازمان‌ها، نخستین جشنواره انتخاب بهترین نام‌های تجاری ایران را برگزار می‌کند. فرشاد به‌آبادی، مدیرعامل «موسسه مطالعاتی و تحقیقاتی هوشمند تدبیر» می‌گوید: این جشنواره در موضوعات مختلف برگزار می‌شود که اصلی‌ترین موضوع انتخاب ۱۰۰ برند برتر ایران است.

وی ادامه می دهد: ما برای تعیین برندهای برتر، متدولوژی کاملا علمی را تعیین و تعریف کرده‌ایم که براساس این روش‌شناسی، شرکت‌های برتر انتخاب می‌شوند.

به گفته وی، موضوعات دیگری در این جشنواره مطرح هستند که عبارتند از: انتخاب زیباترین نام و نشان تجاری از نظر هنری و گرافیکی، انتخاب با قدمت‌ترین نام تجاری و انتخاب جدیدترین و جذاب‌ترین نام تجاری.

به‌آبادی در خصوص مراحل برگزاری این جشنواره خاطر نشان کرد: این جشنواره سه مرحله را شامل می‌شود. در مرحله نخست شرکت‌ها ثبت‌نام کرده در مرحله دوم ارزیابی می‌گردند و در مرحله آخر طی مراسمی منتخبان این جشنواره معرفی و از آنان تجلیل می‌شود.