گروه بنگاه‌ها: شرکت فولاد مبارکه اصفهان و تعدادی از شرکت‌های پیمانکار تابعه به‌منظور تحقق مسوولیت‌های اجتماعی خود به یاری نیازمندان شتافتند و در یک اقدام خیرخواهانه همچون سال‌های گذشته برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان اصفهان قریب به۲۰ میلیارد ریال کمک کردند. بنابر این گزارش، جشن گلریزان ویژه آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد استان اصفهان به همت روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه و ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان در مجتمع فرهنگی، تفریحی، ورزشی باغ فردوس شرکت فولادمبارکه برگزار شد.

سبحانی، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه و عضو هیات‌مدیره ستاد دیه استان اصفهان ضمن قدردانی از تلاش‌های این ستاد در پیگیری آزادی زندانیان غیرعمد و همچنین مجموعه فولاد مبارکه و شرکت‌های تابعه که هر ساله در این عمل خیرخواهانه مشارکت می‌کنند، گفت: قدم گذاشتن در این راه قطعا در پیشگاه خداوند متعال اجری عظیم دارد؛ زیرا برخی خانواده‌های این زندانیان با مشکلات مالی عدیده‌ای مواجه هستند و تلاش برای رهایی زندانیان برکتی مضاعف در زندگی همه خیران فراهم می‌کند.

سبحانی افزود: اگرهمه مردم دست در دست هم دهند و سبب آزادی این زندانیان را فراهم کنند، قطعا ثوابی بالاتر از حج واجب و سفرهای عمره خواهد داشت و مورد قبول خداوند یکتا قرارخواهد گرفت.

این گزارش حاکی است در این مراسم رئیس کل دادگستری استان اصفهان نیز از حمایت‌های شرکت فولاد مبارکه در این امر خداپسندانه تقدیر و تشکر کرد و گفت: بنده بر خود واجب دانستم با حضور در جمع شما عزیزان خیر شرکت فولاد مبارکه و شرکت‌های پیمانکار از بزرگواری و همت والای شما عزیزان تشکر کنم.