گروه بازار پول - شعبه جدید پرداخت خسارت بیمه البرز با حضور مدیرعامل، اعضای هیات‌مدیره و جمعی از مدیران این شرکت در شیراز افتتاح شد.

محمد ابراهیم امین رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل این شرکت در حاشیه افتتاح این شعبه گفت: بیمه البرز در ۴ سال گذشته همواره رتبه اول مشتری‌مداری را در بین بانک‌ها و بیمه‌های کشور به دست آورده و تداوم این روند و حفظ این جایگاه مستلزم ارائه خدمات با کیفیت بهتر و سریعتر به مردم است و امیدواریم با افتتاح این شعبه مردم شیراز و استان فارس در سریع‌ترین زمان ممکن خسارات خود را دریافت کنند.

مدیرعامل شرکت بیمه البرز وضعیت مالی این شرکت را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: درچند ماه اخیر خسارت‌های چند میلیارد تومانی را ظرف مدت ۲ روز پرداخت کردیم، به‌طوری که در آتش‌سوزی شازند اراک روز بعد از حادثه به صورت علی‌الحساب یک میلیارد تومان پرداخت کردیم و در آتش‌سوزی کهریزک نیز ۲ میلیارد تومان خسارت علی‌الحساب پرداختیم که نشان از سرعت عمل و توانایی شرکت در پرداخت خسارت است به‌طوری که در مورد خسارت‌های مالی در کمتر از یک ساعت کار ارزیابی را انجام می‌دهیم. به گفته وی، بیش از ۵۰درصد صنعت بیمه کشور مربوط به خودرو است و بخش اعظم بیمه را صاحبان خودرو تشخیص می‌دهند.

امین با بیان این‌که در‌حال‌حاضر نرخ بیمه خودرو را دولت تعیین می‌کند، گفت: ‌آمار نشان می‌دهد که شرکت بیمه‌ البرز از هر ۱۰۰ تومان که از بیمه ثالث دریافت می‌کند، یکصدو بیست تومان خسارت پرداخت می‌کند، ضمن این‌که محدودیتی برای فروش بیمه شاخص ثالث در سرتاسر کشور نداریم و هم شعب و هم نمایندگی‌های ما به هر کس که مراجعه کند، بیمه شخص ثالث را ارائه می‌کنند.

وی در مورد بیمه بدنه خودرو نیز گفت: شرکت بیمه البرز بیمه بدنه را به مشتری واگذار می‌کند و هر تعمیرگاهی که او انتخاب کرد ما نیز حضور پیدا می‌کنیم و پول خسارت را پرداخت می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت بیمه البرز همچنین تاکید کرد: سیستم رسیدگی به شکایت این شرکت صددرصد است و در ۹۵ درصد موارد مکتوب،‌ رضایت مشتری را جلب می‌کنیم. وی همچنین گفت: بیمه البرز تنها شرکتی است که سهم بازار خود را در چند سال اخیر افزایش داده و این نشان دهنده رضایت مردم از بیمه البرز است.