گروه بازار پول - بانک ملت در نمایشگاه دستاوردهای بنگاه‌های اقتصادی زوبازده استان کرمانشاه به صورت فعال حضور یافت.

بانک ملت با دایر کردن غرفه‌ای در این نمایشگاه، علاوه‌بر معرفی طرح‌های بزرگ ایجاد شده از محل تسهیلات بنگاه‌های کوچک اقتصادی زودبازده این بانک،‌ به ارائه آمار درباره این طرح‌ها و میزان اشتغالزایی آنها پرداخت. به گزارش روابط عمومی بانک ملت، کارشناسان بخش‌های مختلف این بانک در طول دوران برگزاری نمایشگاه، به سوالات مختلف بازدیدکنندگان در مورد نحوه بهره‌مندی از خدمات و تسهیلات بانکی پاسخ گفتند.

براساس این گزارش، بانک ملت استان کرمانشاه بیش از یک هزار و ۳۲۹میلیارد ریال را برای اعطای تسهیلات به طرح‌های زودبازده مصوب کرده که از این مبلغ حدود یک هزار و ۱۰۰میلیارد ریال آن تاکنون پرداخت شده است.

براین اساس،‌ از محل فعالیت بنگاه‌های اقتصادی ایجاد شده با تسهیلات بانک ملت، برای ۴ هزار و ۸۶۴ کرمانشاهی به صورت مستقیم شغل ایجاد شده است.

این گزارش حاکی است، رییس سازمان کار و امور اجتماعی استان کرمانشاه در پایان نمایشگاه دستاوردهای بنگاه‌های اقتصادی زودبازده، از همکاری و مساعدت بانک ملت در این زمینه قدردانی کرد.

وی افزود: بانک ملت در سالی که سال نوآوری و شکوفایی نامیده شده است با حمایت از بنگاه‌های اقتصادی زودبازده، نقش بسیار موثری را در تقویت فرهنگ کارآفرینی ایفا کرده است.