گروه بازار پول- بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۶/۲/۱۳۸۸ برای استفاده عموم هموطنان شروع به کار کرد و بانک صادرات جهت رفاه علاقه‌مندان به عرصه کتاب و کتابخوانی علاوه بر استقرار شعبه بانکی و دستگاه‌های خودپرداز، کارت خرید کتاب‌های خارجی می‌فروشد.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، در راستای تسهیل و تسریع در انجام خدمات بانکی به مراجعان و ناشران‌، این بانک کلیه ابزارهای بانکی مورد نیاز را در سطح محل برگزاری نمایشگاه مستقر و آماده ارائه انواع خدمات بانکی به مراجعان می‌باشد‌.

بر این اساس بانک صادرات علاوه بر استقرار باجه های بانکی جهت دریافت و پرداخت وجه نقد و فروش کارت خرید کتاب، ۲‌هزار دستگاه پایانه فروش و ۲۰ دستگاه خودپرداز ثابت و سالنی در محل برگزاری نمایشگاه راه‌اندازی نموده است‌. گفتنی است بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از شانزدهم لغایت بیست و ششم اردیبهشت ماه سال‌جاری در محل مصلای بزرگ تهران برگزار و طی آن ناشران داخلی و خارجی آخرین دستاوردهای خود را در معرض نمایش مراجعان خواهند گذاشت‌. لازم به ذکر است، ۹۳ شعبه بانک صادرات در سطح استان‌ها و ۲۴ شعبه نیز در سطح استان تهران از اول اردیبهشت ماه لغایت دوازدهم سال‌جاری کارت خرید کتاب‌های خارجی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را عرضه نمودند.