بانک ملی ایران به قضات و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها تسهیلات خرید مسکن پرداخت می‌کند.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، سقف تسهیلات اعطایی مسکن این بانک به قضات دارای مدرک تحصیلی دکترا (PHD)،ا۱۵۰میلیون ریال، قضات با سابقه خدمت پنج سال به بالا، ۱۰۰میلیون ریال و با سوابق خدمتی دو تا پنج سال، ۶۰میلیون ریال است. همچنین سقف تسهیلات خرید مسکن بانک ملی به اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها با مدرک تحصیلی دکترا (PHD)،ا۱۵۰ میلیون ریال و سایر اعضای هیات علمی در تهران، ۱۰۰میلیون ریال و در شهرستان‌ها، ۸۰میلیون ریال می‌باشد.

تسهیلات خرید مسکن بانک ملی به قضات و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها، صرفا یک بار و با معرفی‌نامه صادره از سوی قوه قضائیه برای قضات و وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها پرداخت می‌شود.

عملکرد برتر بانک‌ملی در کرج

بانک ملی در غرب استان تهران(کرج و حومه) تا پایان آذرماه سال جاری از نظر پرداخت تسهیلات و جذب سپرده، بالاتر از سایر بانک‌های منطقه قرار گرفت.به گزارش روابط‌عمومی بانک ملی ایران، این بانک در کرج و حومه با پرداخت تسهیلاتی به میزان بالغ بر

دو‌هزار و ۳۹۰میلیارد ریال به ۷۳هزار و ۲۶۸نفر، بیشترین تسهیلات را به نسبت دیگر بانک‌ها پرداخت کرد. همچنین بانک ملی در غرب استان تهران(کرج وحومه)، در میان بانک‌های دولتی منطقه، در پایان آذر ماه امسال نسبت به اسفند ماه سال ۸۵، موفق شد رتبه اول جذب سپرده را کسب و ۱۸/۲۷درصد سهم بازار- بیشترین میزان- را از آن خود نماید.