گروه بازار پول - سیزدهمین همایش سراسری مدیران و مسوولان موسسه مالی و اعتباری قوامین با شعار مدیر و خانواده از ۷ الی ۱۰ مردادماه سال‌جاری در شهر تبریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه قوامین در سیزدهمین همایش سراسری مدیران ادارات مرکزی و مدیریت‌های شعب استان‌های موسسه قوامین که با حضور جمعی از اعضای هیات‌مدیره و احمدرضا خطیبی مدیرعامل موسسه، سردار نصرتی، فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی وجمعی از مقامات انتظامی استان در تبریز برگزار شد؛ مباحث مطروحی در خصوص نقش خانواده در میزان پیشرفت و موفقیت‌های مدیران و کارکنان ارائه شد.

در این همایش احمدرضا خطیبی، مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری قوامین که در جمع مدیران و خانواده‌های آنان سخن می‌گفت؛ نقش خانواده مدیران وهمکاران را درتحقق اهداف و برنامه‌های موسسه بسیار باارزش تلقی کرد واز صبوری خانواده‌ها در تحمل سختی‌های شغلی همسرشان تقدیر کرد.

مدیرعامل موسسه قوامین خطاب به خانواده مدیران موسسه گفت: نقش شما در پیشبرد اهداف موسسه اگر بیشتر از همکاران نباشد، قطعا کمتر نیست. شما با مدیریت صحیح خانواده فرصت مغتنمی را در اختیار همسران خود قرار می‌دهید تا با آرامش و وقت بیشتری در خدمت موسسه باشند.