گروه بازار پول- با حمایت بانک اقتصادنوین و مشارکت موسسات خیریه محک و بهنام دهش‌پور نمایشگاه «صد نقاش، یک هدف عاشقانه» برگزار می‌شود. به گزارش روابط عمومی‌بانک اقتصادنوین، عواید حاصل از برگزاری این نمایشگاه برای حمایت و درمان کودکان و بزرگسالان مبتلا به سرطان تحت پوشش دو موسسه محک و بهنام دهش‌پور صرف خواهد شد. حسین درویش‌ها، معاون بازاریابى بانک اقتصادنوین در کنفرانس خبری در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات حمایت این بانک از نمایشگاه «صد نقاش، یک هدف عاشقانه» با اشاره به مسوولیت اجتماعى بنگاه‌هاى بزرگ اقتصادى گفت: هرچند تنها ۹ سال از تاسیس بانک اقتصادنوین می‌گذرد، ولی در این مدت کوتاه این بانک توانسته به موفقیت‌های چشمگیری دست یابد که کسب رتبه‌های داخلی و بین‌المللی از آن جمله است، به طوری که بر اساس اعلام سازمان مدیریت صنعتی این بانک در سال گذشته به عنوان یکی از ده شرکت پیشرو در کشور و رتبه ۲۵ را در میان یکصد شرکت برتر ایران و مستمرا کسب رتبه از موسسات بین‌المللی را به خود اختصاص داده است. وی گفت: در کنار این موفقیت‌ها، بانک در حوزه‌های اجتماعی نیز حضور چشمگیری داشته و توانسته اقدامات موثری انجام دهد.

وى فعالیت‌هاى اجتماعى را به عنوان مکملى براى حمایت از جامعه براى اعتمادسازى عنوان کرد و افزود: هدف بانک اقتصادنوین از حضور در این نمایشگاه ترویج فرهنگ و توجه به مسوولیت اجتماعى بنگاه‌هاى اقتصادى خصوصی است.

درویش‌ها با اشاره به فعالیت‌هاى اجتماعى بانک اقتصادنوین گفت: این بانک امروز به عنوان یک بنگاه اقتصادى، توجه ویژه‌اى به ابعاد اجتماعى برخى فعالیت‌ها دارد؛ به گونه اى که مدرسه شماره ۱ بانک اقتصاد نوین در روستای چاه تلخ بوشهر در دست احداث می‌باشد و امیدواریم در این مدرسه از اول مهرماه شاهد حضور دانش‌آموزان در کلاس‌ها باشیم.

معاون بازاریابى بانک اقتصادنوین از آمادگى این بانک برای کمک به جذب حمایت‌هاى مردمى به موسسه‌هاى دهش‌پور و محک خبر داد و تصریح کرد: بانک اقتصادنوین مى تواند با ارائه خدمات بانکدارى الکترونیکی و افتتاح حساب براى این موسسات، زمینه را برای تسهیل جذب کمک‌هاى مردمى فراهم ‌کند. وى تاکید کرد که بنگاه‌هاى اقتصادى خصوصی نباید در صحنه مسوولیت‌هاى اجتماعى بى‌تفاوت باشند.

همچنین در این مراسم آراسب احمدیان، مدیرعامل موسسه خیریه محک نیز با اشاره به اینکه موسسات خیریه انتظار کمک‌هاى مالى از دولت ندارند، تصریح کرد: با توجه به اینکه ظرفیت فعال سازى مشارکت مردمى در سازمان‌هاى خیریه غیردولتى وجود دارد این سازمان‌ها می‌توانند از پتانسیل‌های این بخش به نحو مطلوب استفاده کنند.