گروه بازار پول- با برگزاری قرعه‌کشی مرحله نخست جشنواره پرداخت الکترونیک بهای سوخت، برندگان خوش شانس این جشنواره از میان دارندگان کارت‌های بانک‌های ملت، سپه، سرمایه و پاسارگاد مشخص شدند. به گزارش روابط عمومی بانک ملت، مراسم قرعه‌کشی جشنواره پرداخت الکترونیک بهای سوخت با حضور نمایندگان ادارات مختلف این بانک برگزار و اسامی برندگان خوش شانس هزینه خرید ۱۰ دستگاه خودرو کم مصرف، یک‌هزار قطعه ربع سکه بهار آزادی و یک‌هزار کارت هدیه ۲۰۰ هزار ریالی با استفاده از سیستم گوی و گردونه و رایانه مشخص شد.

در این مرحله، ۹ هزار و ۹۷۳ کارت سوخت با ۷۳ هزار و ۸۶۸ تراکنش موفق، در قرعه‌کشی شرکت داده شدند که در نهایت دو هزار و ۱۰ نفر به عنوان برنده تعیین شدند که معادل ریالی جوایز برندگان جشنواره پرداخت الکترونیک بهای سوخت، تا یک هفته دیگر به حساب آنان واریز خواهد شد.

در مرحله نخست جشنواره، افرادی که از ابتدای شهریورماه سال گذشته تا پایان اردیبهشت ماه سال‌جاری، نسبت به پرداخت الکترونیک بهای سوخت خود با استفاده از کارت‌های چهار بانک ملت، سپه، سرمایه و پاسارگاد اقدام کرده بودند در قرعه‌کشی شرکت داده شدند.

در جشنواره پرداخت الکترونیک بهای سوخت بانک ملت، به ازای هر ۵۰ هزار ریال یک امتیاز به دارنده کارت تعلق گرفته و حداقل امتیاز برای شرکت در قرعه‌کشی نیز یک امتیاز تعیین شده است.

سامانه پرداخت الکترونیک بهای سوخت، با همکاری بانک ملت و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در سراسر کشور به مرحله اجرا درآمده و تا پایان اردیبهشت ماه امسال، ۹۰۴ جایگاه به این سامانه مجهز شده است.پیش‌بینی می‌شود تا پایان شهریورماه، یک‌هزار و ۵۰۰ جایگاه و تا پایان سال، دو هزار و ۸۰۰ جایگاه سوخت در سراسر کشور به سامانه مذکور مجهز شوند.

دارندگان کارت‌های بانک‌های ملت، سپه، سرمایه و پاسارگاد می‌توانند با اتصال کارت سوخت به کارت بانکی خود در هر یک از شعب بانک ملت، نسبت به پرداخت الکترونیک وجه سوخت خود در جایگاه‌ها اقدام کنند.