گروه بنگاه‌ها- شرکت بیمه ایران با استقرار واحد‌های کارشناسی خسارت در برازجان، خسارت آسیب‌دیدگان حادثه زلزله این شهرستان را درمحل به ذی‌نفعان پرداخت کرد. به گزارش روابط عمومی بیمه ایران؛ جواد سهامیان مقدم رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل این شرکت به‌دنبال وقوع حادثه زلزله ساعت ۱۷:۲۱ روز پنج‌شنبه هفتم آذرماه بوشهر، دستور تشکیل واحد خسارت تخصصی در این محل را صادر کرد تا خسارت ذی‌نفعان در کوتاه‌ترین زمان ممکن و حداکثر ظرف ۲۴ ساعت به آنان پرداخت شود. درهمین راستا؛ بلافاصله مدیریت آتش‌سوزی و مسوولان استانی این شرکت واحد‌های فوق‌العاده رسیدگی به پرونده‌های تخصصی بیمه نامه‌های آتش‌سوزی و مسوولیت را تشکیل و در قالب واحد‌های ثابت و سیار درمحل مستقر کردند.

درادامه مسوولان این شرکت با همراهی مسوولان محلی خسارات وارده به بیمه‌گذاران را در محل بررسی و با پرداخت به موقع این مهم به تعهدات خود عمل کردند.

براساس این گزارش، تاکنون بیش از۲۰۰ پرونده خسارتی در محل تشکیل و خسارت وارده به بیمه‌گذاران پس از اقدامات کارشناسی به آنان پرداخت شد این درحالی است که مسوولان این شرکت همچنان در محل حاضر بوده و آماده خدمت‌رسانی به سایر ذی‌نفعان است.

بر همین اساس، از تمامی بیمه‌گذاران این شرکت که به هر دلیلی نتوانسته‌اند مراتب پوشش‌های بیمه ای خود را به مسوولان این شرکت ارائه دهند تقاضا می‌شود به گشت‌های سیار یا شعبه و نمایندگی‌های ثابت این استان مراجعه و نسبت به تشکیل پرونده جهت دریافت خسارت اقدام کنند.

برازجان در شرق استان بوشهر واقع شده است و از جنوب به شهرستان دشتی از غرب به بوشهر و تنگستان و از شمال غرب به گناوه و از شمال شرق به استان فارس مشرف است.

این شهرستان ۶۵ بخش، ۹ شهر، ۱۲ دهستان و ۱۹۲ روستا را با وسعت ۳۷۱/۶ کیلومتر مربع شامل می‌شود در این شهرستان ۲۷۰ هزار نفر سکونت دارند.