از ظرفیت‌های نهفته بانک شهر باید به خوبی بهره‌برداری کرد
گروه بنگاه‌ها- دکتر حسین محمد پور زرندی در جلسه معارفه‌اش به عنوان مدیرعامل بانک شهر بر تعلق خاطر خود به بانک شهر و نقش خود در شکل‌گیری این بانک تاکید کرد.

او خاطرنشان کرد: امروز با وجود گام‌های مهمی که تاکنون در جهت بهبود وضعیت بانک شهر به لحاظ توسعه کمی و کیفی آن صورت گرفته که در جای خود نیز قابل تقدیر است؛ اما این بانک در حال حاضر تنها از 20‌ درصد ظرفیت‌های موجود در شهرداری‌ها و شهرهای کشور سود می‌برد.
وی افزود: طبعا می‌توان این باور را داشت که قابلیت‌های فراوانی برای بانک شهر وجود دارد تا در جایگاه مناسب خود قرار گرفته و تبدیل به بانکی ایده‌‌آل برای همه مردم ایران شود.
به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی بانک شهر، نایب‌رئیس هیات‌مدیره بانک شهر ابراز امیدواری کرد که با رعایت ضوابط و مقررات بانکی بتوان با تحقیق، پژوهش و نوآوری و از سویی نیز تبیین پیوند مستحکم بین بانک شهر و شهرداری‌های سراسر کشور در فرصتی کوتاه شاهد حضور بانک شهر در بین بانک‌های نخست کشور باشیم.
همچنین در این جلسه مهندس مظفری مدیرعامل پیشین بانک شهر، حضور موثر دکتر پور زرندی را در مجموعه بانک شهر ظرفیتی والا قلمداد کرد.
مدیرعامل پیشین بانک شهر افزود: مهم‌ترین موضوع در روند گردش ایام و مسوولیت‌ها در رضایت خداوند بوده و تجلی آن در رضایت مردم است و در این میان نیز بهترین قاضی، وجدان افراد است.
مدیرعامل سابق بانک شهر با اشاره به عملکرد مدیران در تمام دوره‌های حیات این بانک خاطرنشان کرد، آنچه تاکنون میسر شده مرهون فعالیت‌های تمامی همکاران بانک بوده است.
ایازی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران نیز در این مراسم با اشاره به نقش دکتر پور زرندی در روند تاسیس بانک شهر از فعالیت‌های غلامحسین مظفری در طول تصدی مدیریت بانک شهر تقدیر کرد.
او اضافه کرد: امیدواریم با حضور دکتر پور زرندی و همراهی اعضای هیات‌مدیره بانک زمینه شکوفایی بیشتر بانک شهر بیش از پیش فراهم شود.