گروه بنگاه‌ها- در مجمع عمومی فوق‌العاده که امروز برگزار شد گزارش عملکرد این بیمه در سال گذشته به اطلاع سهامداران این شرکت رسید و مقرر شد که تا پایان سال 94 این بیمه سرمایه خود را به 250 میلیارد تومان افزایش دهد.
به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه کوثر، در این مجمع مدیرعامل بیمه کوثر گفت: در صورتی که سهامداران حاضر در جلسه قادر به همراهی برای افزایش سرمایه این بیمه نباشند شرکت سرمایه‌‌گذاری غدیر متعهد شده تا این بیمه را در افزایش سرمایه همراهی کند.
وی افزود: آورده برای افزایش سرمایه آورده نقدی است و سود سال گذشته نیز برای افزایش سرمایه نزد این شرکت باقی می‌ماند.
وی درباره مزایای افزایش سرمایه گفت: با اقدام صورت گرفته می‌توانیم سهم بیشتری از بازار را در اختیار بگیریم، همچنین نسبت به حفظ نسبت توانگری مالی مطلوب این بیمه اقدام کنیم.
عطایی ادامه داد: با افزایش سرمایه شبکه فروش را گسترش داده و ضریب نفوذ بیمه را بالا خواهیم برد.
مدیرعامل بیمه کوثر با اشاره به اینکه امسال سال اقتصاد و فرهنگ است افزود: بیمه کوثر با رویکرد مدیریت جهادی اشاعه فرهنگ بیمه را در سال‌جاری در تمام حوزه‌های خدماتی در دستور کار قرار داده است.
وی افزود: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های مناسب به اهداف برنامه ریزی شده در سال‌جاری دست پیدا کنیم.
بیمه کوثر از سال ۸۹ با سرمایه ۴۰ میلیارد تومان فعالیت حرفه‌ای خود را در صنعت بیمه آغاز کرد؛ این بیمه در حال حاضر ۳/۲ درصد سهم بازار را در اختیار دارد.
سهم فروش بیمه عمر این شرکت در سال گذشته ۲۷ درصد کل بیمه‌های فروخته شده است که رقم مطلوب و قابل قبولی در فروش بیمه‌های عمر ذکر می‌شود.