گروه بنگاه‌ها - دکتر دیواندری، مدیرعامل بانک پارسیان به همراه اعضای هیات‌عامل در مراسم دیدارنوروزی مدیران و کارکنان ستادی، روسای حوزه‌ها و شعب تهران و مدیران ارشد شرکت‌های تابعه، حضوریافت.

به گزارش روابط عمومی بانک پارسیان دراین مراسم که پس از دور دوم تعطیلات نوروزی، در تاریخ ۱۶فروردین ماه و در محل ساختمان مرکزی برگزار شد، کارکنان بانک در فضایی پرنشاط و گرم، علاوه‌بر دیدار نزدیک با مدیرعامل و اعضای هیات‌عامل، با مدیران شرکت‌های تابعه نیز دیدار و گفت‌وگو داشته و در محیطی صمیمی، پیرامون مسائل جاری بانک و فعالیت‌های سال جدید صحبت کردند.
بنا براین گزارش همه ساله چنین مراسمی پس از پایان تعطیلات نوروز برپا و بر تحکیم صمیمیت و تقویت همدلی سازمانی، نوآوری و تلاش برای تحقق کامل اهداف بانک می‌افزاید و فرصت مناسبی مهیا می‌سازد برای تجدید پیمان‌های محکم پارسیانی. این گزارش می‌افزاید:در این مراسم شور و اشتیاق کارکنان به‌خاطر حضور دکتر دیواندری و اعضای هیات‌عامل بسیار بی‌نظیر بود و کارکنان با علاقه‌وصف‌ناپذیری با وی دیدار کرده و حس همدلی و صمیمیت در فضای مراسم موج می‌زد.
دکتر دیواندری در پی انتصاب و حضور موثردر بانک پارسیان در این چند ماه اخیر مکرر نشان داد که برای نیروی انسانی اهمیت فراوانی قائل است و شاید هیچ چیز برای وی به‌رغم مشغله‌های فراوان، خوشایندتر از دیدار رودررو و نزدیک با همکاران نباشد؛ چراکه باور دارد پیشرفت و کسب افتخارات بانک با دستان پر تلاش و همت و همدلی آنان رقم می‌خورد.